Wenas gent!
Ante todo....MOLT MACOTA LA KDD MADTEAM D´AVUI. Molt freak plegat i molt riure suelto.... weno, weno....
I ara... a lo que interesa.
ALGUNS PRESENTS EN LA KDD EM DECIDIT ANAR A FER LES AGULLES AQUEST PROPER DIMECRES DEL PONT.
Ja que no tenim tots els dies de fiestuki...almenys aprofitar els sagrats per la Constitució.
SI ALGÚ MÉS S´ANIMA... JA SAP.
mmm... Berta.... no recordo quan hem quedat allà (no amb tu, eh? que sé que t´he de fer un toke...sinó amb el lagarto, ho dic per si la gent s´apunta).
Eva o Nat o Suki o loquesea
Nomes falto jo per contestar! jajaja
El diumenge va estar molt be, bons riures i bones escalades! segur que es torna a repetir.
Tal i com hem va funcionar el peu el diumenge crec que m´aguantara una altre pujada sense problemes. Per lo tant m´apunto! no puc deixar la ocasio de poguer fer una agulla, a mes a mes que el anto ens ensenyi els truquillos de la clasica!
Dieu-me pesada... Però tothom que pugui que porti material, k si nem a fer clàssica no podem fer curt de cordes....
Apa!
Bon dia a tothom!
Degut a condicions meteo (a Bcn plou...) s´ha anul·lat la sortida!!!
Hem trucat a tothom que anava a vindre. Esperem no haver oblidat a ningú.
Bon pont!
Pos anda que yo! Berta merci per haberme trucat, com ja has vist, cuan he agafat el telefon encara estava dormint, encefalograma plano hem sembla que la unica paraula que he pogut dir era si! jajajaja
Pos ja sabeu cuan volgue fer algo jo de moment m´apunto que estic de baixa del curro!
Ens veiem!
Gracias por la llamada Berta, yo ya tengo la mochila hecha, y esta deseando salir al monte, parece que la próxima ventana de buen tiempo no llega hasta el domingo, mientras tanto que nieve mucho, que no sólo de roca vive el hombre/mujer, para ser politicamente correctos.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui