La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Aresta Ribas

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 6 december 2006 - 12:33:30

Aresta Ribas

Hello

Una pregunta estupida: La aresta ribas al pollegó oest de la vinya nova,  en cordada de tres i anant per feina en cuant de temps (aprox) li fiqueu? 4h/5h?

Vagi be!

Jose

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 11 december 2006 - 10:43

Wednesday 6 december 2006 - 12:34
Una correcció: Al pollego oest no trobareu cap aresta ribas ... volia dir al pollegó est!!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 6 december 2006 - 12:37

... no es que me aburra ...es que estic espes avuí, "donde digo dije, digo diego"  ... la ribas esta al pollegó oest, com havía indicat al primer post...
... m´en vaig a autoflagelar un rato a veure si espavilo!!!

Friday 8 december 2006 - 19:39
Bon dia Josem!

Jo la vaig fer fa 15 dies i vaig tardar 5 hores i érem 2. Anàvem de trankis ja que feia bon temps i vam aprofitar tot el dia. Vam començar a escalar a 2/4 de 10 i a 2/4 de 3 vam acabar.Si aneu sobrats de grau ho podeu fer en 4hores tranqil.lament. El 6a està molt ben equipat i es deixa fer bé. El v+ allunya una mica però hi ha presa (regleta). Nosaltres vam anar amb cordes de 50m i ens vam saltar algunes reunions. Aquells llargs que sumats facin al voltant de 50m els podràs fer seguits. També dir-te que està reequipada i no cal que portis ferros (friens, tascons,...).

Sort i a disfrutar que és una via molt divertida i completa!

Cesc.

Monday 11 december 2006 - 10:43
Gracies per la info!  Anavem a anar el divendres però va ploure. Ara ho plantejem pel dissabte. Prenc nota de las R´s saltables!

Jose

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies