La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Pruposta sortida

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 12 december 2006 - 16:31:02

Pruposta sortida

Be doncs aixo, que tal aquets  diumenge per sortir, llocs: Can Jorba  a Montserrat ó a Penya Ginesta a Castelldefels ,clima mes benigne.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Friday 15 december 2006 - 12:53

Tuesday 12 december 2006 - 19:45
Si tinc cotxe vinc segur 
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 12 december 2006 - 20:13
Hola Carles, per el cotxe no pateixis, ja mirarian la forma de solucionar ho, ...quedar en alguna estacio de Renfe a Barna i paso a recollirte, etc. etc.etc. A vera si s´anima mes gent com el atre dia.

Tuesday 12 december 2006 - 20:38
Hola!!

Diumenge encara no sé què faré, però potser he d´anar a Lleida. Si estic per Barna vinc segur. A final de setmana dic algo!

Wednesday 13 december 2006 - 12:21
Eps nois...en principi desde Lleide mos apuntem!!Em penso que tenim un fitxatge nou de Tarrega per MADTEAM. Millor sempre Montserrat així no cal entrar en la mole de cases que anomeneu BCN però tant hi fa...la qüestió escalar,escalar i escalar.Ja us ho confimo + endavant.
Wednesday 13 december 2006 - 13:32
Me cachís la Eternal running!!
Juooo no podré anar... estaré enfangada fins al coll i treient les papes corrents entre frikis
Pero seguiu amb aquesta empenta organitzativa que vull apuntar-me a la próxima!!!!!
Ja em direu que tal (i pregueu una mica per mi...que estaré patint de valent =P)
Sort wapus!
Eva

Wednesday 13 december 2006 - 14:33
Aquesta no vindre, que fare bondad del peu el 22 hem faran la resonancia haviam quin bicho tinc al peu, a la seguent fijo que mapunto ting ganaes de apendre a fer servir els cacharrets, ja que els tinc pero ara falta ferlos servir! que no es posen sols! jejeje enga!!
Wednesday 13 december 2006 - 15:22
jejejeje.. cuanto moviemiento que hay ultimamente entre los nuevos.. jijij... mola mola.... a ver si sus apuntais todos para la proxima quedada del foro, el 9º MADstage (http://www.madteam.net/madstage/) el primer finde de febrero
Wednesday 13 december 2006 - 15:25
Por cierto Eva, que si vas a la eternal, marky (http://marky.madteam.net/blog/)  tb me ha comentado si sabia de más gente del madteam que fuera, el año pasado ya nos juntamos un grupito en la salida....

Wednesday 13 december 2006 - 16:35

Doncs, si ve gent de la Terra Ferme, podrien anar a MOntserrat, que tal a las 10h en Can Jorba.
Xavie si no saps com arribar, queden al Bar Anna del Bruch a las 9,45h, ja pasaria jo  per indicarte el cami.

Wednesday 13 december 2006 - 19:00
 Com diu el Xavié, sóc el nou fixatxe desde Tàrrega!!!
Exactament és el diumenge?
Tranqui que aquest cop intentaré no escaquejar-me!
Ja és dirà alguna coseta més concreta!
Petardo, va per tu, Xavi, fes-me un truc per quedar i tota la pesca!!!
ESCALAR, ESCALAR, ESCALAR, ESCALAR, ESCALAR
Aupali, potxons per a tots!!!

Wednesday 13 december 2006 - 19:11
Vinga a veure si obrim delegació madteam a Lleida
Friday 15 december 2006 - 12:53
Com diriem a Lleida, quan parlem malament:auriem lo que convingo!!! que vindria a ser:podem comptar amb nosaltres més o menys jajajajajaj Au!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies