Hola a tots/es! Com queda al final l´escalada del diumenge per Montserrat? La sortida aquella que ha proposat l´Anto... Ho dic perque si tinc cotxe m´agradaria anar-hi
9 Respuestas
Última respuesta Saturday 16 december 2006 - 18:02
AntoThursday 14 december 2006 - 16:28 Hola Carles, como te decia anteriormente, si no tienes coche puedes bajar en Renfe hasta Bcn que pasaría a buscarte a la estación He comentado ir a Can JOrba, por proximidad con Xavie y otro company que vienen de Tarrega, y quedar allí a las 10h.(can Jorba) Berta no sabra hasta última hora hora si viene.
XaviéFriday 15 december 2006 - 12:56 En principi si que vinc... us ho confirmo del tot demà.Con Jorba no se massa on cau però...si m´ho expliqueu cap problema...i si no preguntant s´arriva a Roma, que sóc home però no m´agrada arrivar tard i la vergonya la vaig perdre fa molts anys jejej
CamaleonSaturday 16 december 2006 - 11:51 Weiii!! jo m´apuntria x o vai a l´eternal a patir una miqueta...diós! a qui se li passa pel cap anar a fer algo així !! joas,joas, jo en la meva tònica de sempre...
Po rès que us vagi "de puta mare" i a disfrutar!!!
NatsukiSaturday 16 december 2006 - 14:39 Ejem...ejem... Camaleonet que te leo, eh? Com que què et passa pel cap???? POs que vas amb mi!!!! No es prou motiu!!!! A ver si me voy a poner seria y te dejo mañana en evidencia....
PD: Al igual. Ahir torn de nit. Avui curru de tarda. Demà KO fijo.
ZaldyonSaturday 16 december 2006 - 15:51 Jo fare bondat i m´esperare al 22 que hem diguin que hi veuen a les resonancies del meu pobre peu, aviam si s´anima que el tinc una mica pocho.
xaviéSaturday 16 december 2006 - 18:02 Zaldyon...a lleide lo que fem amb los peus que fan mal és ras,ras,ras o sigui: paciència que la salut és el primer de tot...tranquil hi ha més dies que llangonisses i per la marxa de convocatoria que portem quedarem mol,molt,molts més dies. Be...això si no us impregneu de la filosofia de la gent de Tarrega ( Targa ) que diuen que si però a la fi sempre és no jajajajujujuojojojo.Vale Berta quedem al bar Anna del Bruc.Al vespre us faig un truc.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies