La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Com queda l´escalada del diumenge a Montserrat?

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 14 december 2006 - 15:07:31

Com queda l´escalada del diumenge a Montserrat?

Hola a tots/es!
Com queda al final l´escalada del diumenge per Montserrat? La sortida aquella que ha proposat l´Anto... Ho dic perque si tinc cotxe m´agradaria anar-hi 

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Saturday 16 december 2006 - 18:02

Thursday 14 december 2006 - 16:28
Hola Carles, como te decia anteriormente, si no tienes coche puedes bajar en Renfe hasta Bcn que pasaría a buscarte a la estación
He comentado ir a Can JOrba, por proximidad con Xavie y otro company que vienen de Tarrega, y quedar allí a las 10h.(can Jorba)
Berta no sabra hasta última hora hora si viene.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 14 december 2006 - 18:03
Hola Anto!
Perfecte! Et diré si tinc cotxe el dissabte, abans em serà impossible saber-ho!!! 

Friday 15 december 2006 - 12:56
En principi si que vinc... us  ho confirmo del tot demà.Con Jorba no se massa on cau però...si m´ho expliqueu cap problema...i si no preguntant s´arriva a Roma, que sóc home però no m´agrada arrivar tard i la vergonya la vaig perdre fa molts anys jejej
Friday 15 december 2006 - 14:14
Hola!

Ei,jo tb m´apunto!

Tinc el problema de sempre, no tinc cotxe... Anto, em podries recollir a Barcelona? Sobre les 9.15 a Palau Reial va bé?

Xavié, crec que será millor quedar al Bar. Arribar a can Jorba és fàcil, però allí no hi ha gaire gent per preguntar (i jo m´explico com el cul...)

Fins diumenge, doncs!

Friday 15 december 2006 - 16:20
OK, Berta a la 9,15h al Palu Reial, de totes formes tens el meu movil.
Saturday 16 december 2006 - 11:51
Weiii!!  jo m´apuntria  x o vai a l´eternal a patir una miqueta...diós! a qui se li passa pel cap anar a fer algo així  !! joas,joas, jo en la meva tònica de sempre...

Po rès que us vagi  "de puta mare" i a disfrutar!!!

Saturday 16 december 2006 - 14:39
Ejem...ejem...
Camaleonet que te leo, eh?
Com que què et passa pel cap???? POs que vas amb mi!!!! No es prou motiu!!!!
A ver si me voy a poner seria y te dejo mañana en evidencia....

PD: Al igual. Ahir torn de nit. Avui curru de tarda. Demà KO fijo. 

Saturday 16 december 2006 - 15:51
Jo fare bondat i m´esperare al 22 que hem diguin que hi veuen a les resonancies del meu pobre peu, aviam si s´anima que el tinc una mica pocho.
Saturday 16 december 2006 - 18:02
Zaldyon...a lleide lo que fem amb los peus que fan mal és ras,ras,ras o sigui: paciència que la salut és el primer de tot...tranquil hi ha més dies que llangonisses i per la marxa de convocatoria que portem  quedarem mol,molt,molts més dies. Be...això si no us impregneu de la filosofia de la gent de Tarrega ( Targa ) que diuen que si però a la fi sempre és no jajajajujujuojojojo.Vale Berta quedem al bar Anna del Bruc.Al vespre us faig un truc.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies