La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Una consulta extra-escalada

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 18 december 2006 - 09:56:48

Una consulta extra-escalada

Holes!
Jo vull fer una consulta una mica off-topic... El cas és que fa dos mesos vaig tenir un accident amb bici i em vaig trencar els lligaments del genoll (lateral intern, creuat anterior i el menisc intern sembla que també).
Total, que porto ja dos mesos sense escalar, sense córrer... i per sort de moment puc anar a tancar-me al gimnàs a suar.
M´operen d´aquí un mes (s´han esperat perquè abans d´operar s´havia de curar el lligament lateral), i després tinc tota la recuperació, que normalment duien és de sis mesos.
Bé, el cas es que jo no m´havia fet mai res tant gros, i clar, estic una mica acollonida, i m´agradaria saber si per aquí hi ha algú que hagi passat per la història perquè m´expliqui com li va anar, quin va ser el seu procés.
Sé que en cada persona és diferent però almenys podar conèixer una mica algú que hi hagi passat...
Doncs això, sé que no és una consulta massa habitual però...
Ah, i qui vulgui comentar, que m´envï un mail si vol: martina(at)moiviments.net
Gràcies!!!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 18 december 2006 - 17:02

Monday 18 december 2006 - 10:03
Sortosament mail m´he fet res, així que no et puc contestar.. .només escric aquest post per donar-te ANIMS!!! Trankila...ja veuràs... ara se´t fa una muntanya....xo aviat estaràs recuperada i de nou gaudint de la roca i la muntanya... no pateixis... tot i que ja sé que és difícil amb tot el que tens.. xo b.... ànims, ànims, ànims i mooolttaaaa paciència.
Sé que per la web hi ha hagut moltes persones amb lessions... unes més greus i altres menys... de ben segur que algu et pot explicar com li va anar!
Petonets guapa!!!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 18 december 2006 - 10:04
Martina...que el post no és de l´Atori que sóc la Lai... és que entrat com ell per fer-li la renovació!  de totes maneres segur que ell també t´envia ànims, que a les lessions tenim por tots!

Monday 18 december 2006 - 10:51
Anims megaguapetona!
Molts petonets!!!!!

PD: Un dia d´aquest et vinc a veure segur!

Monday 18 december 2006 - 13:30

Crec que no t´has d´amoïnar per res.
Jo porto set tornillos a la base del peroné i també tinc recosits un parell de lligaments de la zona. Si vols, pots veure la radiografia a les fotos que tinc en el blog d´aquesta web. 3 mesos després de l´operació, ja tornava a escalar. EL que em va costar una miqueta més va ser tornar a còrrer, però tot és cosa de paciència. També conec algú que després d´una operació de menisc, lateral intern i creuats, ha tornat a escalar. Es qüestió de fer bé la recuperació.

Segur que tot anirà bé.
Bona recuperació

Monday 18 december 2006 - 15:43
LA RECUPERACIO!!!!sobretot fes la recuperacio sencera i molt en serio. el mal ja esta fet, i te arreglo, pero es super important la recuperacio.

segur que a la recuperacio t´ ensenyen a estirar la zona de una manera especifica i si no ho fan, demana-ho o ves a un lloc especific. ara als gimnasos hi han classes d´ estiraments per exemple. pren bona nota, ja que va molt be, especialment quant tornis a començar a fer activitats.unes estirades ben fetes (pero ben fetes de veritat)  preparen molt be el cos per a fer una activitat, i especialment una zona recuperada fa poc temps.

i es clar, paciencia i força. i tranqui

Monday 18 december 2006 - 17:02
Soc la experta nº1 en trencament de lligaments (m´han operat dos cops). No no t´has de preocupar per res, jo només he tingut que deixar d´esquiar...

L´últim cop que me´l vaig trencar, 4 mesos després de l´operació estava ja escalant (coses mega fàcils, és clar). Després me va costar tornar a agafar confiança amb el ginoll, però no m´ha donat cap mena de problema.

Ànims amb la rehabilitació!! (És tortuosa, però després la recordes amb alegria...)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies