La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Trobada "blocaire" a Llavaneres

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 21 december 2006 - 15:59:28

Trobada "blocaire" a Llavaneres

Wenas!!

Com queda al final la trobada per tastar la zona de bloc de Llavaneres d´aquest diumenge?? Algú sap arribar (Natsuki no et facis la "longuis")?? Jo em passaré per allà, encara que em passi mig matí buscant la zona si cap ànima caritativa m´explica com arribar...

Ens veiem!
Dani

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Saturday 23 december 2006 - 01:12

Thursday 21 december 2006 - 17:16
Loguis??? Joo????? Que vaaaaaaaaaa!!!
Laa...laaaaa...laaaaaaaaa.....
Avui precisament parlava amb el Cami (león) sobre el tema. De que no veiem massa moviment pro bloc al fòrum team.
Una servidora ja s´havia mentalitzat en que no es faria. De fet ja somiava amb poder dormir la mona diumenge a caseta (dissabte nit: sopar + amic invisible + farra = ressaca fijo).
Però clar...em piqueu....si es que no ser dir que NO! (Que trist.....)
Jo no tinc ressenyes de la zona però el Mohawk crec que sí. Intentaré trucar-lo a veure què en sap. I a veure si s´anima tb!
Can Bruguera està al costat de Cèllecs (Vilassar de dalt). Ho dic perquè us aneu situant.
Exactament no se si sabria trobar la zona (tot i que està prou accesible). Ho dic perquè els cops que he anat sempre m´han portat i normalment  al cotxe....
Intentem quadrar el tema per saber què es fa al final
Un muak!
Eva

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 21 december 2006 - 22:31

però què fèeeeeeuuu!!!!

El diumenge, quin mal!!!
que en aquestes dates no tinc gaires dies per anar de fetuki i diumenge estaré amb ressacón!!!!!!
k al no vèure a ningú fins avui en el foro m´havia mentalitzat al igual que la natsu de que nanai del paraguai!!!!
Que vilassar em queda "al quinto coño" (vale,vale, un dium. de ressaca)
Doncs jo sóc dubte tirant a que no fins l´últim moment,snif,snif,

seguiré guaitan-vos!

Friday 22 december 2006 - 10:06
Daymon, si vols podem quedar per anar junts... m´apuntoooooo!!!! bé... per perdre´ns junts, que jo tampoc sé anar... ja anire mirant la web per veure com es queda....

Friday 22 december 2006 - 13:03
El Mohawk no em contesta.
No se... jo si vaig serà per fer acte de presència i gens d´hora, aviso.
Avui ja estic feta caldo i només porto una empalmada (que lleig que sona). Estic al curro groguie. I avui més, i demà més encara....
Dios, que mala que es la Navidad!
PD: Algun nuevo rico? !
Eva

Friday 22 december 2006 - 18:33
ja que serem pocs... i si en lloc d´anar a fer bloc quedem per anar a fer una mica d´esportiva algun lloc que li doni el solet??? es que el lloc aquest per fer bloc és nyapero i farà una rasca del caraix!!
:-)))

Friday 22 december 2006 - 18:35
No se... jo ja dic... en funció de l´hora i del meu estat físic m´apunto. Indiferent si es bloc o esportiva. Al costat està Cèllecs que per fer esportiva està molt bé.
Però insisto que una no estará pa muxos trotes =/
Ja direu què! =)

Saturday 23 december 2006 - 01:12
Uops!! Sento no haver dit absolutament res durant tot el dia, però primer dia de vacances () i amb les onades que hi havia ... doncs ha hagut poc temps pel foro. Nosaltres, anirem tres o quatre, segons previsions. Alguns també voten per anar a fer esportiva. A mí tant em fa. Em feia gràcia conèixer una zona nova de bloc, però si cal portar la corda perquè la Lai em munti les vies la porto.

Ens veiem!
Dani

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies