La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Propuesta: Bones, gent

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 29 december 2006 - 23:57:23

Propuesta: Bones, gent

Hola a tots, sóc bastant primerenc en el món de l’escalada i de les vies ferrades, però això d’estar penjat per les parets i roques m’ha agafat bastant fort, però em falta gent per fer sortides.
Segur que hi ha algú que es troba com jo, i podem coincidir algun dia, per penjar-se por ai.
Bon any i bona muntanya a tots “ a on es la neu”

Narcís de Girona

Lugar / Zona: Girona

tipo de actividad: vies ferrades i escalada

Fechas: 2006-12-29 a 2006-12-29

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Wednesday 3 january 2007 - 21:37

Saturday 30 december 2006 - 12:14
Hola Narcís.
Jo tinc lliure demà i dilluns.
Si tu o qualsevol altre "madteamero" vol fer alguna cosa.... m´ho dieu.
Fins ara!

Pere

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 30 december 2006 - 12:35
Bones!
mmm....una servidora també té festa l´1 però no se en quines condicions estaré després de cap d´any...
Suposo que és més prudent dir el 2 o el 3... (que també puc fer alguns xanxullos al curro).
Un d´aquests dos dies volia anar a Cèllecs o a Banyadores (Maresme). Ho dic perquè si ets de Girona potser et pilla relativament aprop.
Si vols, ja saps.
Lo bo de Céllecs o Banyadores és que hi ha vies molt facilones i força ben equipades.
Eva

Saturday 30 december 2006 - 13:03
Bé, jo sóc de Mataró.... així que Banyadores i Céllecs "m´ho conec" força bé... ja direu.... també hi ha Solius... que potser queda a mig camí entre Girona/Maresme....
Apa, m´en vaig a Banyadores una estona... que fa un solet bén maco!
Ja direu...

Pere

Saturday 30 december 2006 - 13:58
Uaaaaaaaaaaaala!! Miralo él!
Quina enveja!
Algunes currant i altres grimpant per Banyadores!
Weno, no dic res que dem[a una se´n va a aquella zona a pujar alguna coseta

Proposo quedar el dia 2 per anar a alguna de les tres zones esmentades.
Si algun altre freak s´anima....
Eva

Saturday 30 december 2006 - 14:15

Bones tots !!!
Que ràpid això, per demà hauria de ser una matinal curteta “dies de dinars familiars” i pel dia 1 ja se sap.

Per mi millor a partir del dijous 4, la zona no la conec, però em sembla perfecte.

Apa, fins aviat

Saturday 30 december 2006 - 15:17
Cunyao!
Escriptura idònia per mi: miope perdía
mmm.... A mi el 4 també em sembla bé.
Crec que hauriem de marcar ja una data. Més que res per apuntar-me-la a l´agenda i tenir-la present alhora de planificar la setmaneta.
FEM EL 4 PUES?
Lloc? Cèllecs? Banyadores? Ande????? (Ande no és un lloc....lo digo por si las moscas)
Bones tibades!
Nat

Saturday 30 december 2006 - 15:43

Ok, el quatre, em sembla perfecte,
 el lloc ja el podem acabar de decidir, ara m’informaré una mica sobre el tema, però tu mateixa, tot em sembla bé, ara posem-hi hora i lloc per trobar-nos i cap      amunt .

Saturday 30 december 2006 - 18:27
El 4 em va bé... acabem d´obrir un parell de vies noves a Banyadores... així que podriem quedar davant del poliesportiu de CABRERA de MAR.... cap al migdia... i mengem un bocata!
Ja direu...

PERE
pere_t_c@hotmail.com

Pel Narcís: http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/1.118.Banyadoresescaladesalavoradelmar

Des de Girona per l´AP7 fins a Granollers.... trobaràs la sortida cap a MATARÓ (C60).
Quan l´autopista arriba a Mataró, cal agafar la C32 cap a BARCELONA i a pocs metres trobaràs la sortida de CABRERA DE MAR ...... i-ya-tà!

Saturday 30 december 2006 - 18:42
Bones,
Si ets primerenc amb això de la roca... fliparàs molt amb les plaques d´adherència! t´ho passaràs pipa! jooo kina enveja que em feu!!!
Fins aviat!

pd: pere... amb tu tinc una pendent... ni que sigui m´ensenyes el roco, eh? ja t´escriuré un emiliu!

Saturday 30 december 2006 - 19:07

Això pot ser  .

Ja us explicaré l’experiència, ¿si puc?

Per desgràcia sóc primerenc, però un cop ho proves això t’agafa, fa molts anys que ho tenia pendent, però la feina, alguns amics que són més de sofà i d’altres que els hi tira, però poc, res així ho tenim.

Bon any, a tots i totes.

Saturday 30 december 2006 - 21:12
Eps gent..

jo tambe estic de festa aquesta setmana... o sigui que si no em surt cap imprevist m´apunto... que aixi coneixere aquesta zona q no hi he estat mai.

Eps narcis.. jo soc de Girona.. i estic de festa fins a mitjans de gener.. aixi que si vols anar algun dia.. jo m´apuntaria.

Apa vagi b...

Saturday 30 december 2006 - 22:29
Usease.... pa ver si lo he entendio bien....
El dia 4 a les 12 pm al poliesportiu de cabrera de mar (és el de vilassar?).
Com tenim el tema material????
Ens llegim!

Saturday 30 december 2006 - 22:46
Poliesportiu de Cabrera de Mar...(just a l´entrada del poble... a ma esquerra... ) 
Jo tinc 1 corda i material de sobres...
Dijous dia 4 a les 12....
Ens veiem...

PERE

Us envio el telèfon per correu...

Saturday 30 december 2006 - 22:53

El lloc de la quedada l´haura de concretar algu de la zona "hola Pere", JO NO SÓC EL MES INDICAT. jo diria a Cabrera de Mar. 
Ey, tamki el cotxe ja el pillo jo, si algu està en la ruta ,   això

Sunday 31 december 2006 - 08:26
Okis..

a veure jo ara stare out durant 3 dies aprox., despres ja miro el forum. El meu mail..
psalvatella@gmail.com.

Apa,,, bona entrada d´any!!

Sunday 31 december 2006 - 12:44
Jooooooooo, jo tb vuuulll!

Això de tenir el primer examen el dia 9 és lo pitjor!!!    Però el 15 ja acabo i us donaré la tabarra per sortir algun dia...

Però per fi ha sortit el sol per les terres de Lleide (qui me va manar anar al poble per Nadal...) i potser me puc escapar algun matí, sense risc de morir congelada
 (que fa uns dies per treure´m el mono vaig haver d´anar fins a Montserrat...)

Sort per Banyadores!!

Wednesday 3 january 2007 - 21:37
apà fins dema, això ja s´apropa!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies