La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >company o companya per escalar

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 3 january 2007 - 20:13:07

company o companya per escalar

Hola:

Cerco companya o company per escalar, peró també canals i corredors, gel, ascensions, ferrades, ... aixó si sempre a un nivell no molt exigent.

Per escalar, només dissabtes, i de forma esporádica.

En principi es tractaria básicament d´escalar vies ben assegurades i de dificultat mitjana-baixa.

La meva edat és de 47 anys i resideixo al Baix Llobregat. Disposo de tot el material necessari.

Moltes gràcies

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Sunday 21 january 2007 - 10:54

Thursday 4 january 2007 - 10:15
Tant l´Abuelete com jo tenim 47 i sortim cada setmana a escalar. De moment ell té els dissabtes xungos. Si vols fer alguna sortida de prova podem parlar per algun dissabte d´aquest mes.

De moment estem fent fins a V+ en tàpia i algun 6a, 6a+ es esportiva, però busquem més vies maques i divertides que no difícils. De material tinc més o menys de tot, aniria bé que portessis la teva corda (per si som tres)

Tu mateix!

De gel no crec que fem aquest hivern, alguna ascensió sí, però quan allargui una mica més el dia, que anem a poc a poc.

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 6 january 2007 - 22:28
estic interessat en el teu anunci. t 936375803. deixar mistge. gràcies.

fins aviat

Sunday 7 january 2007 - 19:19
Hole nois.... jo tambè m´apunto a escalar els caps de semana.Dissabte o diumenge tant hi fa...i l´edat...a qui li importa?? lo important és el pes no jejejej o.... el grau de la via...us ho diu un aprenent a vell jajajaj meu num: 625404605
Tuesday 9 january 2007 - 22:21
Pues si sobra un cabo,yo tambien me apunto.Cosas asi de v v+,y rutas bonitas,si os animais a probar un dia a ver,avisarme...apa salud.
Wednesday 10 january 2007 - 09:42
¡¡Home!!, m´alegra veure que encara queda algú de la meua kinta amb ganes d´escalar. Ja quedarem per a parlar de les nostres artritis i de les nostres batalletes de la guerra.....  mentre fem una partida al dominó.  I si voleu vindre per la comunitat "levantisca" pegueu un toc. (de telefon, eh?) 608291464
Friday 19 january 2007 - 08:43
Saludos a la peña de P-4!
Bueno, yo soy nueva en esto, tanto en el Madtem, como en lo de la escalada y otras actividades, pero me interesa progresar y salir a hacer cosas, pero es dificil, porque la gente ya tiene un nivel, y es complicado encontrar a alguien que quiera cargar con una principiante, con un nivel de iniciación. Bueno por si acaso, ahí está mi propuesta....
Igual he tardado un poco en contactar....?

Saludos!

Friday 19 january 2007 - 16:42
I si fesim una trobada un dia per a novatillus?

Friday 19 january 2007 - 20:04

Hey,parece que esto se anima,mi nivel tampoco es muy alto,  el oxido me esta empezando a atacar las articulaciones,y todos mis colegas empiezan a apalancarse y no encuentro compañeros  y necesito escalar, venga a ver si se montamos  una salidilla, eh?.

Sunday 21 january 2007 - 10:54
OK! por mi perfecto.
Saludos!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies