La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >escalar el gener

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 3 january 2007 - 18:45:41

escalar el gener

Algu té ganes d´anar a tibar aquest mes de Gener ??? tinc previst escalar a siurana , masriudoms , i depenent del temps un amica de tapia rollo Riglos , solet i bolts !!! en fi disposo de cotxe i material !!!

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Wednesday 10 january 2007 - 15:43

Thursday 4 january 2007 - 15:56
Hola Auseta,
Jo entre el 15 de gener i principis febrer tindré bastant temps lliure. Si vols podem quedar algun dia per fer esportiva o via llarga... Visc a Barcelona i tinc material, però cotxe no... (tot i que sempre puc anar a Lleida a fer un petit hurto a la família...)

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 4 january 2007 - 19:11
a finals de gener a mi també em va millor ma sortit una bona feina fins dia 7 a Girona , a ma per Lleida em sembla perfecte sempre i quan hi hagi inversió tèrmica i surti el solet !! per mi on vulguis com si vols baixar el Chorro , tink cuina mòbil i nevera hahaha !! a acab de sortir de una lesió po esper està ja recuperat ( això es el que ma dit el fisio ! ) , el meu numero de telf es 630846367 ara estic temporalment a barcelona !! ens diem algu deu 
Thursday 4 january 2007 - 20:11
Bones...

jo soc de Girona i fins al 20 estic bastant de vacances per lo que tindre sobretot entre setmana lliure per anar a escalar. No se d´on ets o per on pararas.. pero algun dia si que m´agradaria anar a tibar una estona.

Apa.. ja ens diem algo.

meu mail: psalvatella@gmail.com

Friday 5 january 2007 - 16:27
ei ets de girona , jo de vegades vaig el rocòdrom del geig , ara treballare a girona po estic vivint temporalment a Barcelona , entre setmana podem anar a sedernes no ser el pont d´en Valenti com estarà la veritat es que ha plogut poc i fa bontemps , en fi ja enparlarem jo el meu mbl es el 639846367 !! tb tink pensat a principis de febrer anar una setmaneta a cuenca , vados , chorro , albarracin algu així un d´aqeusts llocs que diuen que val la pena !! en fi ens diem algu , gràcie sper respon
Friday 5 january 2007 - 16:28
Ei Auseta!
Ens diem algo a mitjans de gener! A mi tot m´està bé (mentre faci solet...), ja concretarem per tf.
El meu num: 619122699

Friday 5 january 2007 - 16:48

Ei Berta doncs perfecte ens diem algu a mitjans de Febrer , mapunt el teu tlf ,,, deu 

Saturday 6 january 2007 - 12:25
Ei!
Jo també m´apunto!
Les dates em van perfects!
Axabo examens el 19 i després tindré força temps lliure.
Tu Berteta ja saps el meu núm però el poso igual: 625010344
Ho acabem de rematar d´aquí a una dies!
Bones tibades!!!

Saturday 6 january 2007 - 21:40
Vale Natsuki, ho concretem en breve!!
Sort amb els examens! (aisss, ke dura la vida del estudiante....)

Saturday 6 january 2007 - 22:40

Bones, a tots...

Bona sort a tots, uns amb els exàmens, els altres amb la feina o amb la vida en general.

Jo també sóc de per Girona i ara com ara tinc els caps de setmana per fer alguna escapada senzilleta, quan s’hagi concretat més el tema, en tornem a parlar.

Bon any a tots o totes!

Saturday 6 january 2007 - 23:30
Buff... al pont d´en Valenti !! em sembla que aquest sector pica una mica massa per mi.. jo estic més en els 6ens que en els 7ens...  pero be.. de totes formes ja et faig un truc i en parlem.. sobre el roco del Geieg no hi estic apuntat ja que tambe soc dels exiliats a barna..

Sobre el febrer.. jo en principi estare fora aixi q amb mi no compteu.

Apa.. vagi b!!

Sunday 7 january 2007 - 19:25
Així m´agrada a cremar els torrons....jo tambè m´apunto!!! fins els dia 16 tinc vacances però els capsde tambè em va be...millor lleida o Tarragona però fet i fet´més igual...el que vull és escalar...
Wednesday 10 january 2007 - 14:47
Joer, Javié, quines vacances més llargues...
Jo fins el 15 segueixo amb la meva reclusió estudiantil. Possiblement el find següent aniré a Lleida, jat diré algo! K ja tinc ganes!!...

Wednesday 10 january 2007 - 15:43
e bones a tothom , jo auest finde men vaig a les jornades d´artifo quees fan a vilanova si algu b alla ens veiem , i la setmana que b podem quedar , ara hem fet pinya po falta concreta b ens truquem la setmana que b i quedem . Em dic Gil i el meu num : es 630846367 res jo acab de sortir de una lesió un mes parat po no serà problema tinc moltes ganes de tibar i pendre el sol !!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies