La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Si no us faig nosa...

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 3 january 2007 - 10:10:50

Si no us faig nosa...

Bones a tots,
doncs això, que si no us faig nosa jo també m´hi apunto. Ara bé, sóc novato (IV sup i gràcies) , tinc material (cintes, sum...) , però no corda. En fi, que si no us fa res allà estaré. Ja li he passat el meu mòbil a Natsuki per si de cas. El meu correu és mbetriu2@xtec.net.

A10
Marià  

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Sunday 7 january 2007 - 19:31

Wednesday 3 january 2007 - 10:14
Veig que el missatge ha sortit on jo no volia. Suposo que és cosa de l´any. En fi, que va dirigit als de la sortida a Banyadors per al dia 4. OK?
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 3 january 2007 - 13:13
Quina mania amb que fas nosa!!!
Que NOOOOOOOOOOOOOOO home!!
Seràs superbenvingut! Com tohom qui s´animi

Fins demà!

Wednesday 3 january 2007 - 13:23
Ai aquests escaladors... Sempre buscant més grau jeje! Bon any nou, Natsuki! Perdoneu que arribi tant tard, però he tingut molt de curro aquests últims dies. De què va aquesta sortida? Ah, i prepareu-vos per una sortida alpina, el més aviat possible, us fa? Zona Besiberris o Aneto, per exemple... Sí? A veure si el senyor David P, la Berta i els altres també s´animen (em va saber molt de greu no anar al Medacorba l´altre finde). 
Wednesday 3 january 2007 - 14:45

Bon any a tots, venga Carles propon una sálida alpina soy todo oidos, los reyes me van a traer unas botas nuevas..... y la cuerda para que no se diga ya la tengo 10,3mm ;se acabaron las maromas

Wednesday 3 january 2007 - 15:09
Perfecto Anto!! 
Pensaré zona y dificultad y luego propondré el plan! Estos días ando muy liado en el trabajo pero con muchas ganas de monte. Por cierto, la ascensión al Cotiella por fin de año fue memorable, alpina alpina, con un corredor final muy divertido y empinado! A ver si encuentro una cumbre parecida! 

Thursday 4 january 2007 - 15:46
Eis, Pirenista! Yo me apunto a un bombardeo... pero sense pasar-se, que soc inexperta en montanya hivernal... (per cert, molt maca la sortida del medacorba...)

Ah! a poder ser monteu-ho per després del 15 de gener... que tic d´exàmens

Sunday 7 january 2007 - 19:31
Hole hole.....ja tornem a ser tots per aqui....be,be,be....aixo filiç any 2007 i si els Reis t´han portat una corda nova Anto....és que no han perdut la magia de saber el que fa falta als nens petits Una abraçada a tots i som-hi !!!! Hola Pirenista, Berta , Natsuki , David P i resta ....

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies