La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >vies a la Morera del Montsant

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 3 january 2007 - 19:24:24

vies a la Morera del Montsant

Hola amics, em faria gràcia anar a escalar pel Montsant, concretament a la Morera de l´ídem i no trobo ressenyes enlloc. Sabeu si hi ha algun "garito" on es puguin consultar o si alguna ànima caritativa em pot donar referències d´algun/s sector/s fàcil/s (màxim V+) doncs el meu nivell és deplorable i encara més devaluat després de les teques festives. Gràcies!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 7 january 2007 - 19:22

Wednesday 3 january 2007 - 19:31
Com que no en trobes enlloc ?

En tens a aquesta mateixa web:

http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/0.420.EltotxetdelMontsant

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 3 january 2007 - 19:34
Aquí en tens algunes mes:

http://www.escuelasdeescalada.com/ficha.php?ID=7

Thursday 4 january 2007 - 18:03
IEPS!!
Doncs jo quan hi vam anar no teniem ressenyes: preguntant a la gent de la zona vam anar fent pero et puc dir que es un sector molt guapo!!!!i el nivell també es exigent... pero la part més fàcil és a l´esquerra de tot on tens una placa com a inclinada de vies que es veuen clarament fàcils... (no se si seran V-)  just al cantó ja en tens un parell més que són més llargues (amb una corda de 70 es fan segur...i amb la de 60....suposo que just) pero guapissimes: semblen vies de rocodrom perque tens  preses de tota mena barrejades: seqüencies de chorrera, cazos grans, bidits... pero piquen algo més...son entre 6a i 6a+
bones escalades!!

Sunday 7 january 2007 - 19:22
Aquests dies he estat escalant per les serres de Prades i he vist anunciat un llibre d´escalada clàssica  d´aquesta zona....el que passa es que no se on es pot comprar

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies