La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >jornades d´artificial a Vilanova. Si algú no hi po...

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 10 january 2007 - 18:05:33

jornades d´artificial a Vilanova. Si algú no hi pot anar...

Mecaxi,mecaxis i més mecaxis!!

A última hora o millor dit, fora d´hora vaig decidir apuntar-me a les jornades de la feec d´artifo a vilanova i... ja no hi havia plaça, pa variar!

Si algú coneix a algú (twix!) que a última hora no hi pugi anar feu-m´ho saber a veure si mi puc infiltrar pagant-li els calerons que partoquen!

Ja sé que el què demano es extrem...pero pa provar...

De totes maneres suposo que tb acavaré anant a Vilanova  a fer via llarga....no sé ja improvitzaré...

Sense compromís, si algún madteamero ronda per vilanova de meià i no sta a les jornades tecniques (que hem sembla que tenen els horaris molt comprimits) feu-m´ho saber, que si mi quedo a la nit podriem quedar al vespre" pa hacer las largas horas de oscuridad más llevaderas" i quizas pa hacer algo el domingo!

Ups, això últim sona guarro....no és la intenció

Apa vagi bé als que teniu la sort d´anar a les jornades!!!
I la resta tb!!!

P.D de totes maneres si no hi acavés anat e diss. el dium. provablement no hi aniré, mmmm.....posible ressacón?  (a ver quien entiende todo esto!parece de loco)

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 11 january 2007 - 19:57

Wednesday 10 january 2007 - 22:58
Paxa cumpany!!!!    Tranki que si no aconsegueixes plaça et fare una clase ràpida (encara que dubto que et pugui ensenyar algo), i et paso els apunts i anem a fer la cadireta  Apa noi! segur que ens veiem abans del Madestage!!! o !!!! 
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 11 january 2007 - 00:52
Ese cami!!!

Anda que....

Anava a dir una burradeta de les meves però me la callo
(Que sinó no voldras experimentar la brutal sensació d´èsser assegurat per una servidora! )

Per cert: si no trobes res aquest diumenge jo em vaig amb uns compis a Montserrat a fer esportiva.
PD: Ara et passo el mail per lo del Madstage.
Agur!!!

Thursday 11 january 2007 - 08:28
hola! Miki!  et recordes de mi??? jeje...
escolta ! jo abans d´ahir em vaig desapuntar de les jornades, igual encara hi ha la plaça lliure!!!
bé, espero q tinguis sort!!
imma

Thursday 11 january 2007 - 19:57
Wei Hola hola, Imma!!   

Doncs no sé si hem podré procurar la teva plaça...no m´he pogut conectar fins ara i dma passaré el dia a la paret i de vegades la covertura....na!, que al igual no puc trucar a la feec...mmm....ja es vorà, a veure si tinc sort!

I si no igualment cap a Vilanova, a fer alguna coseta!!

I ja saps, quant vulguis ens anèm a penjar!! 

Moltissimes gràcies!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies