La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Plafó del Salva

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 10 january 2007 - 18:09:01

Plafó del Salva

Hola peña, sóc nou en el foro, torno a trepar bastant desde l´agost després de 6 anys de pausa i volia apuntar-me a algun plafó, he estat 2 mesos al climbat i está de puta mare pero pica massa i era per veure si algú sap on está el nou plafó del Salva, abans estava pel paral.lel i ara crec que está per sants pero no sé l´adreça.
A veure si algú hem pot ajudar. merci.
També estic buscant gent que tingui canalla i vulgui escalar esportiva de tant en tant amb els nens fent sortides familiars d´un dia en zones d´acces comode i peus de via bons per que puguin estar sense perill. Jo tinc un nen de tres anys i mitg i ja comença a grimpar una miqueta, pero es el mes important es que passi un dia jugant a la muntanya amb altres nens.
Jo faig esportiva i a veure si m´animo a anar a alguna sortida de  les que es monten aqui. Salut i bones tibades.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 30 january 2007 - 14:46

Friday 12 january 2007 - 16:48
Hola,

a Sants hi ha el rocòdrom de l´UEC, passat i t´informarem, vies + plafó.

C. Jocs Florals, 51 de 19 a 22 hores menys dimecres.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 january 2007 - 14:46
JO ENTRENO AMB EL SAVA  SÓC LO PEP   " L´ALPINISTA DE FERRATAS"

ROSEND  ARUS    11-15      FRIBLOC

CANYA AL GRAU

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies