La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar aquesta setmana

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 14 january 2007 - 16:46:42

Escalar aquesta setmana

Hola a tothom!

Demà acabo exàmens  i ja tinc ganes de foter-li. Algú vol anar a escalar dimarts, dimecres o dijous, a prop de Barcelona??

P.D. Què se n´ha fet de la proposta d´escalar al gener? Alguna idea??

expandir todo contraer todo 28 Respuestas Última respuesta Thursday 18 january 2007 - 20:58

Sunday 14 january 2007 - 18:14
Hola Berta...

Doncs jo m´apuntaria.. segueixo de vacances.. o sigui q qualsevol dels 3 dies en principi  em van be. Seguire atent a com evolucionen les propostes.

Apa.. fins una altra.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 15 january 2007 - 00:33
Jo fins dissabte res de res...
Encara estaré sotmesa al lasciu poder dels examens universitaris...
Peeeeeeeeeeeeeerò... a partir de dissabte..... LLIURE!
Pour lo tanto... si voleu fer quelcom diumenge o la resta de dies... en principi em va perfect!
També depèn de quan començo pràctiques però d´això fins dimarts vinent no en tinc ni idea.
Ja direu quelcom!
Bones tibades!!!!
Eva

Monday 15 january 2007 - 09:19
Wei troooopaaa!!!

A mi hem va b el dimecres, que tal???

M´aniria b fer esportiva, que ultimament no en faig massa i a veure si torno a pillar algu d grau!!

A més el divendres haviem dit amb l´Ori d´anar a Montserrat rotllo Vermell dl xicarró, hi per aquest dia podriem querdar al bar anna sobre les 10h, qui s´apunta a passar-s´ho b?!?

Doncs ja dirèu com us va el dc, zones, i tipus d´escalada.

Ns llegim!

Monday 15 january 2007 - 10:37
Bones!!

Doncs per mi dimecres perfecte... Podem quedar cap a les 9.30-10 a algun lloc que hi arribi el tren.
Camaleón, tu d´on surts?? (La meva memória de peix i la meva incultura geogràfica pel que fa a Bcn... m´impedeix recordar-me d´on ets...  )
Tu Thami ets de Girona, no? (aquest és fàcil de recordar...  )

Proposaria anar a Banyadores o algun lloc per l´estil, que quedi entre Bcn i Girona (més o menys...).  L´altre cop que vau quedar per Banyadores vau quedar a alguna estació de tren, no???

Jam direu, 

Monday 15 january 2007 - 10:38
Si divendres no tornem molt tard m´apunto =)
Tic que fer una expossició a les 7 a bcn però si arribem abans allà estaré!
=)

Monday 15 january 2007 - 13:29
Wei Berta, jo sóc de Moià, catalunya central, lluny de tot arrèu!!

Amb la única estació de tren que podèm coincidir és a la més pròxima a la zona que anèm, ja que vagi hon vagi no pillo cap ruta de les que es fan sortint de Barna!

Si anèm a banyadores hem dius l´estació i l´hora k arrives i et passo a buscar, si anèm a alguna altre zona tb.
Jo les zones entre Barna i Girona les desconec 
Aqui tens el mòvil: 667740887

Ei Natsukiii!! per lo del dv. si vols podèm quedar al bar anna a les 9:00 i anant amb la calma segur que arrives al lloc i a l´hora, i si et sembla massa dora quedèm a les 10:00, t´espaviles a tirar ràpidament el cafè amb llet per damunt de tothom  i crec que tb tindrèm temps de fer-ho tot´.
así que menos excusas i ns veièm dv.

Fins aviat !

Monday 15 january 2007 - 14:07
Eeeeeeeeeh !!!!!!!! i per dissabte a diumenge  que no podem tornar  a quedar?????? que jo ja he acabat les vacances i torno a fer horari de mortal snif,snif !!!! i tinc ganes de baixar a veure-us a tots que fa dies que no quedem.....que tal aquest cap de setmana??

Monday 15 january 2007 - 14:15
Ei xavié!!

Jo el diss. curro i el dium. de moment txungo!

Vagi B!!!!!!!!!

Monday 15 january 2007 - 14:26
Bones gent..

jo en principi estare per Girona, pero la zona m´es indiferent.. si voleu anar a algo entremig tenim Banyadores o Cellecs q em sembli a mi.

L´ultim cop que vam anar a Banyadores va venir tothom en cotxe.. i per tant vam quedar a Cabrera de Mar mateix. Per anar allà suposo que l´estació de tren més proxima seria la de Vilassar de Mar.. no ?

Per divendres al Vermell.. em sembla que tambe m´apuntaria.. que ja fa temps que no trepitjo montserrat.

El meu mobil: 686 574142.

Apa.. seguim en contacte

Monday 15 january 2007 - 16:20
Hola a tots/es!

Jo m´apunto, en principi, el divendres! Si us va bé, és clar...
Ja direu com quedeu al final, si a les 9 o a les 10 al bar Anna.

Apa, bona setmana!
6Q

PD: I bona feina als que avui els toca treballar...
PD2: Sí, sí, camaleon, has de pillar grau que se´t veu molt fluix últimament...

Monday 15 january 2007 - 19:45
Per fi tinc el peu be!!!!! (ma o meno) jo aquesta setmana tinc festa, osea que me apunto a lo que sea! ja direu zona i horaris!
Zaldyon@hotmail.com

Monday 15 january 2007 - 22:35
Manque calgui córrer desprès....

Una opta per quedar a les 10 al Bar de l´Anna.

A les 9 encara no sóc persona.

I...com que de ben segur faré grau (un 8è mínim....) ja decidiré jo la duració de les birretes posteriors.

PD: El café matinal que no falte! Sinó pagareu les conseqüències del meu mal geni matinal

Monday 15 january 2007 - 23:13
Uole!!

Doncs, si us sembla, quedem dimecres a les 10 al bar de la renfe de Vilassar de mar, ja decidirem si anem a Cèllecs o a Banyadores. Vosaltres teniu ressenyes??

Javié, jo aquest find baixo a Lleida. Te pensava dir algo quan tingués una mica montat el finde (que no es plan de venir sense dormir, que després passa el que passa...) Si no es monta res des del foro ja te faré un truc!

Apasiau!!

Monday 15 january 2007 - 23:37
Ok´s, dimecres a les 10 al bar de la renfe de vilassar de mar, acavo d´imprimir les ressenyes de Cellecs i Banyadores

I divendres quedèm a les 10 al bar anna !!!

I aquest el fico perquè mola!

Tuesday 16 january 2007 - 01:40
Ei sóc l´ ori. Escolta camaleon, em passes a recollir x casa el divendres k no tindré cotxe?
Merci i fins divendres penya!!

Tuesday 16 january 2007 - 03:00
Ei camaleon! jo mapunto pels dos dies, i pel dimecres si vols quedem a manresa i nem amb el meu carro o el teu, no se si tenrecordes de mi soc el pelut de la primera quedada! zaldyon@hotmail.com
Tuesday 16 january 2007 - 07:50
Si,si, zaldyon, ja recordo que ets "el de la melena al viento en una playa caribeña" ja,ja,ja..

Pel dimecres no hem va b passar per manresa, per anar capa Banyadores o Cellecs pillo la c-59?? de moià a Caldes(no Calders) i Granollers, és a dir, passar per manresa em suposa 1h? + de camí!
Si a tú et va b passar per Moià fes-m´ho saber!

El dv. per anar aMontserrat si que passo per manresa.
he deixat el movil més amunt, si de cas ens fèm un truc!

Ok deleted (que txungo sta l´ordenata de casa eh,jua,jua..) ja et passaré a buscar!!
Ns veièm penya!

Tuesday 16 january 2007 - 09:49
Juo... que  quina enveja em feu!!!
Una estudiant i asquejada i la resta grimpant dimecres.........
Me casum!!!

Jejeje... nus vemus pues el divendres a les 10 al Bruc!!

PD: Deleted, ja ta liat el tete per entrar en aquest món de perversió i foscor???
PD2: Que us ho passeu mul bé dimecres! Cami, ja penjaras un articulillu dels teus (jur, jur)

PD3: Que xuli que és això dels dibuixitus

Agur!!!

Tuesday 16 january 2007 - 09:57
Doncs fins demà a les 10h...

Apa.. vagi b!!

Tuesday 16 january 2007 - 10:32

Doncs fem recompte per demà, no sigui que algú arribi tard, plogui, o aquestes coses... i algú se trobi a Vilassar tot solet
De moment som: Camaleón, Txami, Zaldyon (recuperat de la fatídica lesió) i jo mateixa (espero no deixar-me a ningú...)
Deixo tb el tf... 619122699
Pos dins dmà!!

Ànims amb els exàmens, Natsuki, k ya keda menos!!
(divendres soc jo la que no puc venir, que sinó el jefe ... )

Tuesday 16 january 2007 - 14:42
hola berta, esta semana estaremos escalando en la fuxarda mi compi yo y un amigo , nos hace falta alguien mas para asi poder ser dos cordadas y escalar mejor. si te animas me pegas una llamada mi nombre es alvaro. los findes solemos ira al campo si te animas pues tambien .. un saludo. ah mi numero 680650946.
Tuesday 16 january 2007 - 18:56
Eps...

per problemes logistics haure de vindre amb tren.. que no puc pillar el cotxe de casa..  de totes maneres no crec q sigui un problema al ser només 4.

Apa.. fins demà.

Tuesday 16 january 2007 - 19:13
Buenas!
Esta semana no creo que me apunte, pq ya tengo todo bastante planeado... Pero más adelante algún día sí que me apuntaría. A qué hora soléis ir?
Saludos!

Wednesday 17 january 2007 - 00:44
Ja veus Natsuki el camaleó ma liat per entrar al xurripark!!!jeje
Inga ns veiem divendres amb tothom al Bar Anna.

Wednesday 17 january 2007 - 00:46
Nena! Molt malament! M´estas fallant, eh? Tu que pots...embute to el tiempo posible pa escalar!!!!
Ja em direu que tal la grimpadeta de demà!!
Per cert.... no pot ser que tu i jo mai coicidim de dia de tibada! Es que sempre ha d´anar una noia sola amb tant d´home?
Un besote!

Wednesday 17 january 2007 - 14:02
De que et queixes... ja m´agradaria anar  amb tantes dones i no amb tants homes a mi jajajajaj......tot i que amt tu  i la teva alegria ja en tenim prou. Un sito a totes !!
Thursday 18 january 2007 - 16:21
Hola gent!

Al final, ho sento però no em serà possible venir a Montserrat... Ja ens coneixerem en una altra ocasió!!

Vagi bé l´escalada!
6q

Thursday 18 january 2007 - 20:58
Divendres a avançar feina... però la pròxima kdada prometo asistir i no dejarte sola ante el peligro...
Passeu-ho bé!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies