Hola companys!
Fa temps que hem ronda pel cap fer escalada, la veritat es que de ganes no en falten. Jo sóc de Girona i m´agradaria saber alguns consells per iniciar-me, no disposo de cap clase de material i tampoc conec llocs a prop de Girona per fer-ne.
Ser que no és un esport sencill i que es necessiten coneixements.
Moltes gràcies!
Merci Thamki per corregir mals entesos, una feina menys, sembla que al final arribarà la neu i amb sort podeu fer alguna cosa per els Pirineus.
Res sí tot va bé hem quedat amb en Gerard el diumenge, una mica tard, shan de recuperar forces del desgast del dissabte i dissabte nit per fer alguna pujadeta, anirem fins al castell de Montjuic de Girona, un bon lloc per iniciar-se, ja ho sabeu sí algú més shi vol apuntar nacabem de parlar.
Molta sort a tots els estudiants amb els exàmens, i els altres en les sortides daquest cap de setmana.
Apa, fins a la pròxima,
Una salutació o tots els que laltre dia vam quedar a Cabrera de Mar, i hem donareu loportunitat daprendre un munt de coses, amb una grata companyia, ja quedarem una altre estona.
Hola bones, dpages i a tots i totes
No el material jo ja el tinc, ara només faltaria una mica més dexperiència i confiança per anar guanyant grau de poc a poc. Sense pressa però sense pausa.
Si el diumenge et pots apuntar, és un bon dia per iniciar-se, en una zona amb vies senzilles, i aprendre quatre coses molt simples tot el que sé.
i si no un altre dia por ay
El meu correu és narvidco@gmail.com
Estem en contacte
El pròxim finde sí els pronòstics es compleixen espero calçar-me els esquís per primer cop de la temporada, si algú shi apunta hi ha algun lloc a la frago, això sí amb calefacció i llits confortables, per fer un cap de setmana envoltats de blanc a peu de pistes, ja decidirem si la Massella, Andorra o al país veí, només es tracte de fer les primeres baixades de la temporada.
Apa, fins a la propera
Per mi només em de busca el dia i el lloc, et faig un truc i acabem de concretar el tema.
Apa, ciau...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui