La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Per començar?

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 14 january 2007 - 16:18:35

Per començar?

Hola companys!

Fa temps que hem ronda pel cap fer escalada, la veritat es que de ganes no en falten. Jo sóc de Girona i m´agradaria saber alguns consells per iniciar-me, no disposo de cap clase de material i tampoc conec llocs a prop de Girona per fer-ne.
Ser que no és un esport sencill i que  es necessiten coneixements.

Moltes gràcies!

expandir todo contraer todo 18 Respuestas Última respuesta Saturday 20 january 2007 - 13:54

Sunday 14 january 2007 - 20:34
Hola!!

a mi també m´agradaria iniciar-me en l´escalada. Sóc d´un petit poble dels voltants de barcelona. LLocs recomanables?

Tampoc disposo de material, però en tinc a l´abast en l´associació excursionista del poble. Totes les recomanacions seran benvingudes.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 15 january 2007 - 00:37
A veure.... ai no teniu material però podeu garrapinyar d´algun centre excursionista, proveu amb aquell en algun rocòdrom de la zona.
Per girona no en tinc ni idea però per barna.... voltants....quan dius voltants a on et refereixes? Ho dic perquè jo sóc de Masnou.
De totes maneres a escalar se n´apren escalant. Així que intenteu acoplar-vos a alguna sortideta que fem per aquí (material sempre se´n pot deixar) i experimenteu a veure si us agrada.

Monday 15 january 2007 - 09:26
jo sóc de Santa Coloma de Cervelló, al costat de Sant Boi.

gràcies pels consells, a veure si quan s´acabin els exàmens...

Monday 15 january 2007 - 11:41
Bones, Gerard.
Jo també sóc de per Girona, el nivell és petit, però tinc el material per fer alguna cossa, et falterien els peus de gat, i l´arnes "tot i que últim aquest podriem aconsegir-lo"
Per iniciar-se si vols podem pujar algun dia fins al Castell de Montjuic un bon lloc per fer les primeres tibades amb tranquilitat, amb vies que es poden obrir des de dalt.
Jo  tinc algunes hores entre setmana i fins que no aparegui la neu  els caps de setmana.
Quan... fem unes enfilades
Fins aviat

Monday 15 january 2007 - 15:14
Wenas Narcís!!

No és per ser "aguafiestas", però al castell de Montjuic fa temps que està prohibit escalar. Si voleu anar a algun lloc a Barcelona, aneu a la Fuixarda. A Penya Ginesta, al Garraf, també hi ha vies fàcils i es poden muntar des de dalt. L´entorn també és més maco, però malauradament està força massificat els caps de setmana.

Ens veiem!
Dani

Monday 15 january 2007 - 17:57
Moltes gràcies pels consells.

Narcís m´interessaria molt poder anar algun lloc. A mi entre setmana alguns dies ja hem va bé. Si pots deixem algu per poder contactar amb tu, perqué no se pas com es fa per veure la teva adreça de correu electrònic.

Que vagi molt bé!

Monday 15 january 2007 - 18:06
Bones corretgeixo els malentesos,

en narcis.. com a Gironi es refereix al Castell de montjuic de Girona... en el qual com en moltes altres fortificacions hi han aparegut zones d´escalada.

En el de Girona no hi ha cap prohibició (de fet apart d´escalada i passejar.. poques coses s´hi pot fer)... existeixen diferents vies i recorreguts de boulder, alguns de bastant tecnics... i unes voltes amb uns recorreguts desplomats q son bastant frequentats.

Apa.. a tibar...

Monday 15 january 2007 - 18:08
Per cert, el meu mail és gerard1114@hotmail.com!
;D

Tuesday 16 january 2007 - 09:53
Doncs quan acabis examens passa´t pel fòrum i fes un cop d´ull que fijo que alguna coseta pots fer.
De totes maneres estaria bé que aconseguissis uns peus i un arnès (tot i que ja et dic que el primer dia sempre es pot rebuscar per algun lloc i trobar algú que te´ls deixi: jo tinc algu).
Sort als examens (tamos tos igual.....).

Wednesday 17 january 2007 - 14:35
gràcies, i sort!

Wednesday 17 january 2007 - 23:04

Merci Thamki per corregir mals entesos, una  feina menys, sembla que al final arribarà la neu i amb sort podeu fer alguna cosa per els Pirineus.

Res sí tot va bé hem quedat amb en Gerard el diumenge, una mica tard, “s’han de recuperar forces del desgast del dissabte i dissabte nit” per fer alguna pujadeta, anirem fins al castell de  Montjuic de Girona, un bon lloc per iniciar-se,  ja ho sabeu sí algú més s’hi vol apuntar n’acabem de parlar.      

Molta sort a tots els estudiants amb els exàmens, i els altres en les sortides d’aquest cap de setmana.

Apa, fins a la pròxima,

Una salutació o tots els que l’altre dia vam quedar a Cabrera de Mar, i hem donareu l’oportunitat d’aprendre un munt de coses, amb una grata companyia, ja quedarem una altre estona.

Thursday 18 january 2007 - 19:35
Hola! Jo visc a Molins de Rei i també vull iniciar-me en l´esclada. Fa temps vaig fer alguns pinitos àmb els amics.

Si aconsegueixo quedar algun dia amb algú que en sàpiga t´aviso. De moment estic atent al foro per si veig alguna cosa a la qual em puc apuntar. També m´he apuntat al centre excursionista de Molins a veure si m´enganxo amb ells.

Hauries de tenir peus de gat. La resta és compartible i es pot comprar més endavant.

Passa´m el teu mail per avisar-te. El meu és dpagesf@yahoo.es

Salut!

Thursday 18 january 2007 - 22:52

Hola bones, dpages i a tots i totes

No el material jo ja el tinc, ara només faltaria una mica més d’experiència i confiança per anar guanyant grau de poc a poc. Sense pressa però sense pausa.

Si el diumenge et pots apuntar, és un bon dia per iniciar-se, en una zona amb vies senzilles, i aprendre quatre coses molt simples “tot el que sé”.

i si no un altre dia por ay

El meu correu és narvidco@gmail.com

Estem en contacte

Thursday 18 january 2007 - 23:06
Òstia, estic al monte. Just aquest finde els del CEM anaven cap a Siurana; ni un ni l´altre haurà d´esperar. Però m´apunto el teu mail per a la setmana vinent.

Friday 19 january 2007 - 00:25

El pròxim finde sí els pronòstics es compleixen espero calçar-me els esquís per primer cop de la temporada, si algú s’hi apunta hi ha algun lloc a la frago, això sí “amb calefacció i llits confortables”, per fer un cap de setmana envoltats de blanc a peu de pistes, ja decidirem si la Massella, Andorra o al país veí,   només es tracte de fer les primeres baixades de la temporada.

Apa, fins a la propera      

Friday 19 january 2007 - 20:02
Hola glacera:

Sóc de Sant Vicenç dels Horts i ja fa anys que escalo. Ara tot just surto d´una lesió i començo a escalar.
Si tens interés en quedar algun dia per sortir truca´m al telefón 626034093. Kike

Friday 19 january 2007 - 23:19

Per mi només em de busca el dia i el lloc, et faig  un truc i acabem de concretar el tema.  
Apa, ciau...

Saturday 20 january 2007 - 13:54
Narcís, aquesta nit et faig un truc i quedem per demà el mati! vagi bée!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies