Hola a tots!
fa molts anys que escalo però m´agradaria posar-me més forta, així que m´agradaria apuntar-me a un rocòdrom per entrenar entre setmana, em podríeu recomanar algú? Un on facin entrenaments dirigits o que estigui molt bé.
MOLTES GRÀCIES
A banda dels que t´han dit, que jo conegui que fan entrenaments dirigits només se el del Salva, molt a prop de Climbat (en aquest ultim has de pagar cuota més entrenament que ho preguntaves).
No se si ara agafa gent per entrenar. Si t´interesa deixa´m un missatge i et busco la adreça o el tf.
Més a prop del Besos tens un plafón a Badalona en un poliesportiu, mes concretament a la zona de Montigalà. Has de ser socia del centre excursionista Bufalà o del de Badalona i el preu es força asequible (no se si fan algun entrenament dirigit penso que no). (algú dels que participen per aquí hi van ...hi gran jefe ;-) )
A Poblenou tens el Deudits, que està bé, el problema es que sense "carta de recomanació" es ben complicat d´entrar. Que jo sàpiga no fan entrenaments dirigits.
Està ben comunicat, al costat de Glories.
Al Foment Excursionista han fet un plafó el any pasat, em penso que un dia a la setmana hi va (o hi anava) el Novato (Francisco Marín) i feia una mica d´entreno a la gent. Imagino que has de ser socia del club.
Se d´algú altre que està força bé, al costat del metro i sense problemes per aparcar. No fan entrenaments dirigits, però hi hà molt bon ambient i si et poses una mica, ràpid et montes o et monten algo més o menys planificat.
salu2
flx
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui