La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar en Montserrat

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 25 january 2007 - 08:29:34

Escalar en Montserrat

Muy Buenas.

Alguien me puede decir que zona de escalada es la que sale en la galeria insertada
de "Matinal a Montserrat".
Si conoceis zonas por montserrat de poco grado IV o V que estem bien equipadas tambien seria interesantes.

Muchas gracias

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 30 january 2007 - 23:55

Thursday 25 january 2007 - 09:18
Los autores te lo dirán mejor pero diría que es Can Jorba, sector Columpi y demás.

Sobre zonas de Montserrat con vias deportivas de 4º-5º te recomiendo la guía de Montserrat Sur. Tienes mini sectores de ese tipo por todas partes: Can Jorba, Vermell, Desdentegada, Faraó de baix, Vinya Nova, Els Graus...

En ningún caso encontraras cuarenta vías de cuarto grado pero sí tres o cuatro (y otros tantos quintos)

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 26 january 2007 - 18:14
Hola Omb,
Jo vaig estar a la trobada, però tinc molt mala memòria pels noms. Un és el sector columpi a can Jorba (que hi havia aguns V) i l´altre estva allí a prop, però no recordo  el nom (però era de 6a cap amunt). En una altra trobada vam anar també a un sector amb molts cinquens, pot ser que fos el Vermell o bé el sector que hi ha al costat. Aquí hi havia tant IV com V (i altres de més grau...). Potser algú amb millor memòria que jo et pot informar.
A la Vinya Nova, a 5 min del pàrquing, hi ha un sector d´esportiva que està farcit de V i V+ molt assequibles, però només hi ha un IV. Les ressenyes d´aquest sector les pots trobar a internet, no sé si les vaig descarregar d´aquesta web o de ressenya.net. Les ressenyes dels altres sectors les vam treure del llibre Montserrat Sur, però les pots trobar al Bar Anna del Bruc (o potser per internet...)
Espero haver-te estat d´ajuda (tot i que el missatge és una mica difús...)

Tuesday 30 january 2007 - 23:55
hola soc el bitxo escalador. a can jorba tens la placa de la pluja amb 3 V+ i la resta de 6a en amunt.i can jorba central 4 vies de V i la resta 6a amunt.i el vermell del xicanrro hi ha bastantes vies facils.agur

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies