La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Qui s´apunta a fer esportiva aquest dissabte?

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 7 february 2007 - 12:12:39

Qui s´apunta a fer esportiva aquest dissabte?

Ei, qui s´anima a fer esportiva el dissabte? (aras per ara ja sóm jo i jo mateix.ja,ja..)

A Montserrat sur?... a algún altre lloc?...a fer bloc?...

Va,va, animèu-vos que segur que ens ho passèm de pu..a mare!

Vinga, que ja sabèm que l´important no és el fanatisme pel grau, m´és igual si no en teniu ni ideia o sóu uns lolos, l´important és passar-s´ho b!

Apa doncs ens llegim!

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 9 february 2007 - 00:03

Wednesday 7 february 2007 - 12:32
Ya estais dándome envidia, pedazo de c....

Va a ser que me pilla un poco lejos, pero si se organiza algo un fin de semana entero (Abril?), fijo q me apunto, le tengo unas ganas a Montserrat....

A pasarlo bien

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 february 2007 - 15:38
EI fiera!! Jo curro de nit aquesta setmana si no vols quedar molt d´hora m´apunto i si no la setmana que be tinc lliure el dilluns el dimarts el dijous i el finde, comentali aquets dies al deleted haviam si s´apunta! nus veiem
Wednesday 7 february 2007 - 20:12
Iepps.. camaleon !!!

jo estic de nou per terres catalanes despres de les estades alpines..  i en principi el dissabte vaig a la trobada blogger de Berga, que en principi tampoc esta tancada a no bloggers...

Pero en tot cas si més endavant vols fer algo.. jo estic disponible que ara mateix estic en el paro i de vacances, i sense massa pressa per trobar feina.

Apa.. vagi b!!

Wednesday 7 february 2007 - 23:11
Jiiiijijijiji....
ai que al final serem tu i jo....
Un cafelico¿?
Joas!
Jo també m´animo dissabte però també hauria de ser a hores no massa intempestives    que divendres me´n vaig de farruki.
Podeu quedar abans i desprès m´apunto.
Montserrat? Cèllecs? Banyadores (la reina del granito y la suavidad...)
Vosaltres direu!
Eva

Thursday 8 february 2007 - 14:35
UUUUUUUUuaaaaaaauuuuuuuu!!!!!!!!! Com va  dir el nostre ex-president: JA SÓC AQUÍIIIiiiiiiiiii. Desprèes d´uns dies inactiu a Catalunye però no fora pq vaig marxar 5 dies a les islas Canaries,islas Canarias.....ja sóc aquí.I em ve de gust tornar a escalar amb vosaltres ( molt ) el que passe és que aquest capde tinc un  bodorrio ( pse... que la gent es casa... que hi voleu fer....deixeu que la caguin jejejej )^.Pel proper capde que tal?? Hola Jordi bRASIL.....et tinc present i un dia d´aquestos te truco. Au!! que vajo be
Thursday 8 february 2007 - 15:22
Si no marxo al monte m´agradaria venir amb vosaltres. Sóc novato però m´apunto a un bombardeo. Tinc arnés, peus, cintes, dissipador,... però no tinc corda. Deixeu algun  fono per si m´apunto a darrera hora please.

David

dpagesf@yahoo.es

Thursday 8 february 2007 - 16:35
ei seguim en el missatge de l´Intineta!

Friday 9 february 2007 - 00:03
Yo me apunto el sabado si no les importa que vaya otro novato, ganas no me faltan.
Mi mail es eguerramurciano@hotmail.com
Un saludo

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies