La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Quedada del dissabte

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 11 february 2007 - 19:57:12

Quedada del dissabte

Soc el dav de kastefa.
Despres de llegir els vostres comentaris, per fi li puc posar cara als vostres niks. Ho vaig passar genial ahir!!!!!
A vere si per la proxima el Camaleo ens fa un passins amb les malles.
Un peto de part de la cleptomana, si os falten cintes ja sabeu!!!

expandir todo contraer todo 27 Respuestas Última respuesta Friday 16 february 2007 - 19:09

Sunday 11 february 2007 - 21:56

De cintes no me´n falten, però les haurè de marcar bé veient la barreja de material que vam formar. Camaleo amb malles, jaja, estaria bé.

A veure quan fem una altre quedada que a l´haver de marxar al migdia em vaig quedar amb la mel als llavis.

Salut i cintes!!!!

Siau

Ocultar todas las respuestas      
Monday 12 february 2007 - 16:51
.....però com us vàu poder imaginar que les malles eren meves, o moooolt pitjor, quin tipus de ment rebuscada s´hem pot imaginar dins aquelles malles( )!!!

Que el pòxim dia faci un passi???? ni soñarlo!!

I enterrant aquest desagradable tema(...) tinc que dir que de nou el dissabte m´ho vaig passar de puta mare a veure quan repetim!!

Wei mentes pervertidas dejad de imaginarme con las mallas lilas, que me intimidais!!!!

Monday 12 february 2007 - 22:34
Chicos gracias por la escalada el sabado me lo pase muy bien,con ganas de repetir.
Este fin de no podre apuntarme porque tengo a los locos de mis amigos de canarias aqui y ya se pueden imaginar que lo quieren es salir de marcha asi que me reservo para el otro fin de, pero escalare entre semana en Barcelona si alguien se quiere apuntar que me avise.
Ya nos seguimos hablando.
Un Saludo

Monday 12 february 2007 - 23:32
A veeeerrrr!!! Organissasiiión!!
Cami, es evident. Les malletes t´anaven com anell al dit! Et feien conjunt i tooooot!! Anda que no quedaries sexi marcant culete i paq.....ejem....culete jiijii
Jo aquest finde volia sortir dissabte a escalar amb un parell d´amiguetes. Qui s´apunta???????
Canariete, si este sábado no puedes queda pendiente pal siguiente. Yo entre semana podria alguna mañana. Aunque tendria que ser cerquita porqué por la tarde tengo uni. El curro me lo puedo montar (algun día, a ver si va a parecer que una no trabaja...) pero la uni está más jodio.
Si te va bien ya sabes!
A los demás....comentad algo del sábado sabadete!
Aguuuuuuuuuur!

Tuesday 13 february 2007 - 08:11
Ole ole, cada vegada hi ha més gent a les quedades

A la próxima m´apunto segur! (sobretot si quedeu a aquestes hores indecents....)

Tuesday 13 february 2007 - 12:51
doncs comentem comentem.... que jo m´apunto

Heu pensat el lloc ja?¿?¿

nin ^_^

Tuesday 13 february 2007 - 14:56
Molt bé silvieta!!!
Montserra? Per variar?
Podriem anar a algun altre sector que no sigui Vermell...
O Banyadores, o Cèllecs...
Per cert ninan...tinc les foticos prèvies a Boï! Ja les passaré!

Tuesday 13 february 2007 - 15:18
Vaya parece que me voy a perder una buena escalada este fin de, a ver si les puedo dar esquinazo     un par de horas a mis amigos mientras turistean y pegarme un par de trepadas. Sertao a ver si pasas alguna de las fotos del fin de pasado   ...
Tuesday 13 february 2007 - 17:03
Jo tambe m´apunto! que estic a la setmana de festa, algu s´anima a escalar el dijous??
Tuesday 13 february 2007 - 18:47
 a mi la muntsa sempre em va bé... perquè no anem per la vinyanova?¿?¿ hi ha un sector que està a prop del restaurant que està molt bé, no surt a la guia de la cara sud però podem trobar les ressenyes segur per la web. O la desdentagada també mooolt guapo.
  I són sectors on hi ha grau variat per tothom.
Però vaja... que si es tria un altra lloc, pas probleme! :P

eeei, que guai veurem foticos! :p Doncs sàpigues natsuki que jo tambe tinc fotos.......... quins records aquell 6a...... 

Eeeeeei, qui més serem?¿?¿ apa gent animeu-vos!

[sargantaneta on eeeets?¿?¿ que vindràs??¿?¿]

Tuesday 13 february 2007 - 20:20
Iepps...

llastima que no ho diguessis abans... avui hem anat amb el Camaleon a apretar per Solius en plan fanatic.

Per dijous en principi ho dubto.. si pogues ja et diria alguna cosa.

Apa.. vagi b!

Tuesday 13 february 2007 - 23:45
Per mi, tots dos sectors proposats per la ninaneta em van bé.
Tot i que casi que millor quedem al bar anna perquè ni flowers de com anar-hi... a la desdentegada he estat però ara no recordo l´aproximació i a l´altre no hi he anat mai.
Va bé a les 10:30 - 11 allà? (per anar concretant)
Jo aniré amb uns amiguetes. Ja´ls comentaré que em decidit finalment...quan ho decidim jeje..
Cami, que estàs molt callat!!! Que hi dius?

Wednesday 14 february 2007 - 13:23

..mmmm..........mmm

ncara nusé....

Wednesday 14 february 2007 - 16:45
Eeeeeeeeeppppppppp!!!!!!!!! noiiiiiissssss  i noies !!!!!!!! veig que això proliferaaaaa!!!!! Jo m´apunto a escalar aquest capde. On quedeu??El lloc és igual. Em va be diumenge que dissabte tinc soparillo a casa, be de fet , si algú volta per Lleide i s´hi vol apuntar... cap problema. Com deia el meu padrí ( avi ) on mengen 10, mengen 14, menys però mengen. Això... nova proposta: Veniu a escalar per Lleida ( Vva de meià, Os de Balaguer, St. Llorenç, Camarasa,etc ) o Tarragona ( Vva de Prades, Arbolí, La Mussara, Montreal, etc ) aquest capde i dissabte passeu per      casa a sopar. Be... sembla agossarat, però...i si no.. on anem a escalar aquest capde?? Sitos a tots/es
Wednesday 14 february 2007 - 23:21
Uiiiiiiiiiiiiiii............que ranciu que ta el cami......
¬¬U que és això de dubtar tant???
Xavié, jo diumenge no puc...he quedat per anar al cine =P
Haurà de ser dissabte.
Ninaneta, on anem al final? Digues sector =) Tu tries!!!
=)

Thursday 15 february 2007 - 01:20
Joooo, una altra quedada sense venir. Tinc compromisos amb els amics de Lleida i venir fins a Montserrat... fa mandra, per un cop que vaig a Lleida...

Xavié... si vols dissabte podem anar per St Llorenç, Montroig o ... a fer una vieta no massa llarga i a les 3 o les 4 estar a casa...
Lo del sopar... dissabte a la nit m´estaré preparant per la cursa de llits de diumenge...

Thursday 15 february 2007 - 07:57
Fale Berta jat dic algo.... a veure si avanço feina a la cuina el divendres i puc venir a escalar, escalar escalar, escalar uuuuuuuuuuhhhh!!!!!
Thursday 15 february 2007 - 09:06
 Doncs a veure... per triar un sector millor la Vinyanova. L´archeo i jo hem quedat més d´hora i anirem a fer la Kakadú, una llarga facileta  que està a prop dels sectors d´esportiva. Així quan baixem ja ens trobem amb valtros.

Aquesta zona està guai i a més l´aproximació és curteta . Aquí hi ha les ressenyes:

http://www.onaclimb.com/varis/vinyanova.htm

Naltros hem quedat a les 9 al bar de l´Anna.

ale bonicus, ja acabem de concretar.
nin ^_^

camaleÓN no et fagis de pregar....     .....vinga que pots aprofitar per lluïr-te, que hi ha 7a´s i 7b´s

Thursday 15 february 2007 - 12:52
ok, javié, tu dale a la cocina i dmà ns diem algo

el camaleón deu estar fent cafés...

Thursday 15 february 2007 - 14:16
ninnanna heu quedat a les 9h al bar de l´Ana però quin dia?? I Berta, fale.... m´apunto a escalar dissabte a Lleide. Li he dit a una companya de curro i si anem tres podem fer o un via llarga facileta ( prometo mirar be les ressenys jejeje ) i si s´apunta més gent podem fer esportiva. Au !!

Thursday 15 february 2007 - 14:37
 Dissabte Xavié, hem quedat més d´hora per aprofitar i anar a fer llarga i després juntar-nos amb la resta que han quedat més tard.

Natsuki que heu quedat cap a les 10:30 - 11 oi?

nin ^_^

Thursday 15 february 2007 - 16:20
Pos sí. En principi nosaltres hem quedat cap a les 10:30 allà.
A veure... el problema està en que cap de nosaltres sap com anar a Vinyanova. Si no ve el cami (que no se si ell sap, m´imagino que sí)... ni flowers de per on va l´aproximació.
A quin sector neu a fer la llarga? Can Jorba?

Thursday 15 february 2007 - 17:02
 Natsuki, a l´enllaç, a més de les ressenyes explica com arribar-hi. Anem a fer llarga a la Vinya Nova, molt aprop d´aquests sectors.

http://www.onaclimb.com/varis/vinyanova.htm

La veritat, crec que no tindreu cap problema en arribar, des del restaurant és molt fàcil accedir-hi 

Thursday 15 february 2007 - 17:54
weeeeeeii!!! aquí stiiiiiiic!

Ja hem trobaveu a faltar eh!!! es que aquests dies estic una mica parres  (),porto tota la setmaneta maxacant i dma tb! diós necessito un descanso!!.. i al final el dis. ........el dis...........el dissabte no vindré!!

I lo pitjor és que si fèu alguna quedada la setmana que b tampoc vindré!!!!! quin drama, és que serà carnestoltes a Moià , que sense mi no seria el mateix i el dis. estaré retocant la mega disfressa i diumenge de mega ressacón!!!

Snif, snif...us trovaré a faltar!!!

Doncs que vagi molt b i k maxaquèu mooooolt!!!

FINS AVIAAAAAAAT!!!

Friday 16 february 2007 - 11:28
Dissabte no podré venir... a la nit tinc soparillo a casa i pel matí aprofitaré i quedaré amb la Berta ( be cal concretar ) per grimpar. Que hi ha algú que faci alguna cosa diumenge? es que els comensals que tinc a sopar són inefos i l´undemà juguen a rugby y si nostic ressacòs m´agradarie escalar... Güeno ja veurem
Friday 16 february 2007 - 11:36
A veure.
Rematem la faena.
Demà nosaltres estarem al bar anna a les 10:45 aprox.
Tema sector, no hi ha problema. Més o menys controlat.
Vosaltres a quina hora estareu por ahí?
Et deixo el meu num de móv per si de cas: 625 01 03 44.
Definitivament, de per aquí, qui ve demà? I on? Ho dic per si s´ha d´esperar algu.
Jo a les 19:30 he d´estar a BCN a Vall d´Ebron. Ho dic per calcular la baixada.
=)

Friday 16 february 2007 - 19:09
 Ok bonica! naltros hem quedat d´horeta... i la via espero que no triguem gaire Et vaig informant durant el matí.

Weno... ara només falta posar-li una espelmeta al sant (el què sigui!!!) perquè demà se´ns anticicloni la muntsa

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies