La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalada Cabassers, Priorat

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 14 february 2007 - 16:12:54

Escalada Cabassers, Priorat

Hola, ha arribat a les meves orelles que a Cabassers hi ha un sector d´escalada similar al de Margalef. Algú sap com està, si hi ha algun sector assequible i infrahumà (dic infrahumà) perquè el meu nivell és dolentet i no arriba a humà. On es pot trobar informació? Gràcies, sé que no em fallareu!

expandir todo contraer todo 18 Respuestas Última respuesta Monday 26 february 2007 - 20:42

Wednesday 14 february 2007 - 16:26
Crec q és cabacés.
Em sembla que les resenyes les trobaràs al refu del poble que el porten una parella de  Mataró... Em sap greu... no en sé més...
SORT

A Margalef hi ha una  zona que és el barranc de St. salvador on hi ha un sector que és diu el Bloc del Pork. Les vies son curtes però fàcils. Totes són IV+ o IV, crec que alguna marcava V però no crec que arribi.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 february 2007 - 20:25
com diu la Vinyi, el refugi es al poble (Cabacés) no mes cal que preguntis al prime que trovis, bon servei de teca i de resenyes, no et preocupis n´hia de tot els nivells.
au pos adisfrutar

Wednesday 14 february 2007 - 20:36
Buenas !

mirat aquest link: tens el refu, telefon, nom de guarda tot i mes.....menys les ressenyes que les tenen al refu clar!

http://www.madteam.net/foro/ver.php/escalada_5754.html

aspavil

Friday 16 february 2007 - 11:20
jo tinc les ressenyes completes de cabases en format pdf si em dons un meil te les puc passar

vam seri l´altre dia i ens va agradar força hi ha un sector que tot son IV+ i III

Friday 16 february 2007 - 12:47
Buenas,

Si no es mucha molestia a mí también me interesarían estas reseñas, te dejo el correo electrónico. Gracias

zoratsgrave@hotmail.com

Friday 16 february 2007 - 14:10
Si no te importa pasármelas a mí también. Muchas gracias.

asanjuanm@gmail.com

Friday 16 february 2007 - 17:29

Hola, jo sóc Pilats i no m´havia connectat des de feia uns dies, t´agraïria eternament Chipie que me les enviessis. el meu correu és pilats@wanadoo.es. Jo recordo el lloc de quan era molt petit i era francament bonic, ara m´agradaria fer aquelles parets que jo em mirava de xinorri

Friday 16 february 2007 - 18:06
Un altre que les vol
martiserARROBAterraPUNTes

Moltes gràcies!!

Friday 16 february 2007 - 21:01
Pues ja puestos alguien me las podria manda a mi, que la samana proxima quiero hacer una escapada y Margalef esta un poquito masificao..... GRACIAS...
Saturday 17 february 2007 - 22:28
No demaneu tant les ressenyes, que al refugi les venen i el benefici és per equipar vies. Per lo que valen val la pena col.laborar.
Sunday 18 february 2007 - 11:52
Samesants, encantat compraría la guía avui mateix. On la venen a BCN?

I es que el gran problema de les guies dels refugis es la distribució.

Jo cada vegada que vaig a Margalef si hi ha nova versió de la guía, la compro (ja en tinc tres).

No es una qüestió de diners. Estic encantat d´ajudar a J. Pou amb els equipaments.

Pero la primera vegada que hi vaig anar, em vaig baixar els croquis d´Intenet, perque entenc que es humà voler saber que hi ha a Cabacers ABANS d´anar-hi. Sobretot si tens un, dos o més centenars de kilòmetres fins allà.

I es aquí on el tema de vendre les ressenyes als refus comença a ser un problema.

Per descomptat es pot paliar una mica sabent quantes vies hi han, el % en cada grau i les alçades i equipament. Pero millor si pots tenir els croquis, no?

I això no vol dir que quan hi vagi, si vaig, no pasi pel refu i compri la guia (jo ho faré).

Records

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Tuesday 20 february 2007 - 16:03
ep nois/es!! trobo molt be aprofitar-se de les aventatges de internet, jo penso que esta bé la difusió de resenyes però penso també que cal tenir en compte altres coses!! a cabassers i tenim un bon refu amb una gent super agradable que us tractaran com mai per quatre durillos, també podeu pasar-hi a comprar les resenyes ja que són per l´equipament, i mentres foteu la birra les podeu contrastar ja que es una escola en plena expansió i de ben segur que hi trobareu el que busqueu!!!
apali salut i bones trepades!!

Tuesday 20 february 2007 - 18:34
Home, la meva postura l´Oskar l´ha explicada millor del que hagués fet jo mateix.
Abans d´anar a un lloc m´agrada veure el que hi ha, més ara que estic començant. Tampoc vull arriscar-me a arribar al refugi i trobar que s´han esgotat les ressenyes com va passar en el meu primer viatge a Margalef... però la segona vegada vaig tornar a pasar pel refu i les vaig comprar... i segur que hi haurà més viatges
Personalment estic totalment en contra de piratejar continguts i ja ho he manifestat en altres ocasions.
De tota manera trobo bé els vostres comentaris

Monday 26 february 2007 - 18:08

Promesa cumplida e información para quien pueda interesar:

http://skalada.wordpress.com/2007/02/25/cabaces-cabacers-o-cabassers/

Monday 26 february 2007 - 18:42
Ep, gràcies pel mapa del refu i les dades
Puc abusar una mica més i demanar-te quantes vies hi ha de IV i V? és que som molt pardillus i el V+ encara ens bé una mica gran.

Monday 26 february 2007 - 18:58

Por poner un ejemplo, teneis un sector denominado Can Pistraus que tiene un tercero, 3 cuartos, 4 cuartos+, 3 quintos y si os sentís pletóricos 1 quinto+ y 1 6a

Tiene pinta de ser excelente para iniciación. Espero que esté bien equipado y las vias sean decentes.

Y espero que los del refu me inviten a una cerveza cuando me vean que les estoy haciendo mucha propaganda.

===

K.

http://skalada.wordpress.com

Monday 26 february 2007 - 19:49
Gràcies nen!! Sí, aquest sector té una pinta perfecte
Monday 26 february 2007 - 20:42

hola waldo!!
doncs si, hi ha varies vies faàcils, però pq us en feu una idea casibe la meitat de vies estan en una caracteristica i visible cinglera que hi ha damunt del poble, anomenada Solans, els sectors van seguits uns dels l´altres, així que a mesura que us neu animant trobareu vies de fins a 7b-7c al costat mateix (hi predomina el sisè grau) , moltes ronden els 15 metres,...
tb cal dir que no són aptes per gent que vulgui escalar al costat del cotxe, cal fer una romantica aproximació duns 20-30min..
apali a difrutar

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies