La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalada dissabte a Montserrat

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 20 february 2007 - 13:36:32

Escalada dissabte a Montserrat

Després de vàries cadenes telefòniques, hem decidit sortir aquest dissabte a grimpar per treure´ns el mal gust de boca de la pluja de la setmana passada.
Zona: Montserrat.
sector: Per determinar. Dubtem entre la Desdentegada i Vinyanova.
Hora aproximada de quedada: 10:30 - 11 am.
Lloc de reunió (per variar): Bar Anna del Bruc.
Qui s´animi ja sap!!!!!

expandir todo contraer todo 25 Respuestas Última respuesta Tuesday 27 february 2007 - 18:24

Tuesday 20 february 2007 - 22:51
Cuenta conmigo Natsuki, ya hablamos entonces para quedar. Por cierto espero que se apunten el camaleon, vinyet, sertao, ninneta, etc... Espero verlos pronto.
Saludos

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 february 2007 - 23:29
El cami es un rajao.
Mucho disfrazarse de mujer y poco escalar últimamente. Pero pa la próxima, aunque sea de la peluca lo arrastramos a vias!
La nina y más chusmeja (con amor y cariño =p) se apuntan :D

Wednesday 21 february 2007 - 00:10
yeah yeah... cap a la muntsa!

emmmmm... ja que quedem a aquesta hora potser és millor seguir amb els plans de la setmana passada i anar a la vinyanova, ja que l´aproximació és molt més curteta. Us recordo el link on podeu trobar les ressenyes:

http://www.onaclimb.com/varis/vinyanova.htm

Jo vindré amb dos col·legues més, sembla que serem força gent ;)

situs
nin ^_^

....camaleón.... encara no entenc per què no vols venir a lluir la teva disfressa a peu de via...

Wednesday 21 february 2007 - 11:23
Ei gent!!!

No us conec a cap de vosaltres, bé, mentida crec que la ninnanna és la Sílvia amb la qual vaig coincidir en una trobada d´escaladores (si tot fèmines), veritat?

M´agradaria apuntar-me amb vosaltres a aquesta sortida del proper dissabte, que he estat dos mesos sense tocar roca i ja en tinc moltes ganes acumulades i retrobar-me amb Montserrat serà genial!

Si ho tinc tot llest per dissabte ens veiem al Bar Anna del Bruc.

Wednesday 21 february 2007 - 12:18

Acavar de perfeccionar la disfressa, depilar-me...que no veièu que tinc molta feina a fer diss.!!!

A veure si m´ho monto i puc passar per quedar-me fins el migdia....o sabré més segur a final de setmana.

Ale, ja ús aniré llegint mega fanàtics!

Fins aviat!

I pensèu que el carnestoltes a Moià és un a passaaaada!!

Wednesday 21 february 2007 - 12:35

Wednesday 21 february 2007 - 12:38
mecaxis que l´últim no ha sortit..amb lo caxondo que era!
Wednesday 21 february 2007 - 12:51
mmmm.... depilar-te......
puedo ayudarte en suma árdua tarea???? Jur...jur...jur..... Ho faré amb molta cura..... jijijijiiii
Laiet anima´t! Segur que repetiràs
Entonseeeessss.... ens veiem al Bar Anneta a les 10:30 dissabte!!!!! Iupiiiiii!!!!
Collons quin monu que tinc....

Wednesday 21 february 2007 - 13:50

yeah yeah, que guai....

je je ej quina ilu Laia que vinguis!!! fa un munt que no ens veiem. Bé, ja ho hauràs vist que he enviat un mail a cordada femenina per si alguna de les nenes s´apunta :D

camaleón.... a vore... si tens problemes amb la cera, avisa que et vindrem a fer una estiradeta, ja aj aja ja aja a

A veure, una coseta... espero no liarla gaire... :P
Jo vindré amb un parell de col·legues... però suposo que arribarem cap a les 9-9:30h al bruc... així que ja anirem tirant cap al sector.
Si voleu Natsuki, quan estigueu arribant... fes-me un truqui i us vinc a buscar al parking
Ah! i evidentment si algú vol venir més d´horeta que avisi.

vinga... me´n vaig a muntar un altaret sota la taula de la feina perquè no plogui el cap de setmana!!!

nus vemus
nin ^_^

Wednesday 21 february 2007 - 15:19

Ei gent

Jo si no hi ha res d´última hora tambè m´apunto. Jo estaria fins a migdia, si algú va més d´hora que avisi per tal de quedar al Bar Anna.

Camaleon, t´esperem ben depiladet

Ja anireu informant dels horaris i del sector

Siau

Wednesday 21 february 2007 - 17:39
hola Roger!

A les 9h et va bé? j eje je  és a l´hora que suposo que naltros arribarem.
T´envio un mail i ja concretem.

nin ^_^

Wednesday 21 february 2007 - 18:19
Eupsssss!!!!!! jo potser també m´apunto....desdee  LLeide amb amour !!!  Un cosa ... algú sap si el refu que hi ha a  Monistrol está obert?? Be... uix em penso qu n´hi ha un allà dalt...be, si, be,si podria dormir amb los capellans del monastieri pero em penso que no coincidim en algunes opinions jejeje...hola hola !!!!!!!!!!!!!111
Thursday 22 february 2007 - 10:44

hola,yo como de costumbre trabajo el sabado ,me seguire metiendo en el foro haber si kedais un domingo de estos....

O si alguien le apetece llevar a un novato este domingo a escalar?!!

saludos

Thursday 22 february 2007 - 13:08
Uaaaaaaala!! Quanta gent que s´anima!!! Que wai!!!!!!!!!!!!!!!!
A veureeee..... doncs per concretar....
Dia: Dissabte 24
Zona d´escalada: Vinyanova (Montserrat)
Hora de quedada: Hi ha dos opcions. Quedar a les 9 am amb la Ninanneta & friends o a les 10:30 am amb mi i els altres al  Bar Anna del Bruc. 
PD: Roger, quina mania de fugir corrents al migdia! A veure quan et portes el bocata i et quedes més estoneta =p

Thursday 22 february 2007 - 13:09
Aixx.... se´m oblidava una segona postdata....
Xavié!!! Que wai que et vinguis!!!!!!!!!!!!!!!!
Ala, ya lo he soltao =)

Thursday 22 february 2007 - 19:44

weei, jo m´apunto al grupet de les 10:30!!!

I encara no sé a quina h. marxaré, però potser no massa tard...

trovaré a faltar anar a fer la birra!!!!

Fins aviaaaaaat!!

Thursday 22 february 2007 - 20:30

eeiiiiiiiiii

quina enveja,jooooooe

si no acabo molt cansao vinc (tinc el monuuuuuuuu)

si no ,q su lu passeu d collo.........

saut x tos

Friday 23 february 2007 - 12:16

Bonesssss!!!!

L´Atori i jo ens aproparem cap a la vinyanova... xo 1r anirem a fer una vieta   o sigui q arribarem quan arribem... no em vull mullar amb l´hora... xo millor, no?? com estareu ja trinxats ens deixareu les vies lliures!!

doncs això... q ens veiem allà!

Friday 23 february 2007 - 12:42
bon dia a les terres de lleida!!! a montserrat tens dos refugis. Un a la zona d´agulles, Vicençs Barbe, amb una part semi-lliure, econòmica 2€, si no recordo malament, i un altre a la zona de sant benet, antiga ermita, economic. Ens veiem dissabte.
Friday 23 february 2007 - 13:30

kkkkkkk, akesta nit he kdat i dmà no sé com estarà la ressaca.... En principi m´apunto, si veig que el tema ta mu mal ja us diria algo.....

Algú surt des de bcn o me podria passar a recollir per bcn? k sinó l bus del bruc no arriba fins les 11...... (a veure si encara ho llegeix algú, que aquesta setmana he stat molt desconectada i no he pogut mirar el foro fins avui....)

Apales!!

Friday 23 february 2007 - 22:37

Si algu li pot interesar jo dema hi vaig en auto

Ramon t 667520090

Sunday 25 february 2007 - 16:47
Aqui teneis unas fotos de la salida en Montserrat este dissabte.

http://pic.broceliandebd.com/gallery/montserrat/index.html

Hasta la proxima

Sunday 25 february 2007 - 18:03
Con accidente incluido? deu ni do!!
Monday 26 february 2007 - 14:11
si!
Lastima que no tenía la camera arriba de la pared cuando vine el helicoptero... esa vista era imprecindible !

Tuesday 27 february 2007 - 18:24
Juer.... accidente??? que pasó??? las fortuidades del destino??? o se podria haber evitado??? es grave o k? parece en la pierna.... bueno, siempre hay que aprender de los errores... que aunke sepamos mucho siempre estamos expuestos a algun accidente...
que sea leve y rapida recuperación!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies