Després de vàries cadenes telefòniques, hem decidit sortir aquest dissabte a grimpar per treure´ns el mal gust de boca de la pluja de la setmana passada.
Zona: Montserrat.
sector: Per determinar. Dubtem entre la Desdentegada i Vinyanova.
Hora aproximada de quedada: 10:30 - 11 am.
Lloc de reunió (per variar): Bar Anna del Bruc.
Qui s´animi ja sap!!!!!
Acavar de perfeccionar la disfressa, depilar-me...que no veièu que tinc molta feina a fer diss.!!!
A veure si m´ho monto i puc passar per quedar-me fins el migdia....o sabré més segur a final de setmana.
Ale, ja ús aniré llegint mega fanàtics!
Fins aviat!
I pensèu que el carnestoltes a Moià és un a passaaaada!!
yeah yeah, que guai....
je je ej quina ilu Laia que vinguis!!! fa un munt que no ens veiem. Bé, ja ho hauràs vist que he enviat un mail a cordada femenina per si alguna de les nenes s´apunta :D
camaleón.... a vore... si tens problemes amb la cera, avisa que et vindrem a fer una estiradeta, ja aj aja ja aja a
A veure, una coseta... espero no liarla gaire... :P
Jo vindré amb un parell de col·legues... però suposo que arribarem cap a les 9-9:30h al bruc... així que ja anirem tirant cap al sector.
Si voleu Natsuki, quan estigueu arribant... fes-me un truqui i us vinc a buscar al parking
Ah! i evidentment si algú vol venir més d´horeta que avisi.
vinga... me´n vaig a muntar un altaret sota la taula de la feina perquè no plogui el cap de setmana!!!
nus vemus
nin ^_^
Ei gent
Jo si no hi ha res d´última hora tambè m´apunto. Jo estaria fins a migdia, si algú va més d´hora que avisi per tal de quedar al Bar Anna.
Camaleon, t´esperem ben depiladet
Ja anireu informant dels horaris i del sector
Siau
hola,yo como de costumbre trabajo el sabado ,me seguire metiendo en el foro haber si kedais un domingo de estos....
O si alguien le apetece llevar a un novato este domingo a escalar?!!
saludos
weei, jo m´apunto al grupet de les 10:30!!!
I encara no sé a quina h. marxaré, però potser no massa tard...
trovaré a faltar anar a fer la birra!!!!
Fins aviaaaaaat!!
eeiiiiiiiiii
quina enveja,jooooooe
si no acabo molt cansao vinc (tinc el monuuuuuuuu)
si no ,q su lu passeu d collo.........
saut x tos
Bonesssss!!!!
L´Atori i jo ens aproparem cap a la vinyanova... xo 1r anirem a fer una vieta o sigui q arribarem quan arribem... no em vull mullar amb l´hora... xo millor, no?? com estareu ja trinxats ens deixareu les vies lliures!!
doncs això... q ens veiem allà!
kkkkkkk, akesta nit he kdat i dmà no sé com estarà la ressaca.... En principi m´apunto, si veig que el tema ta mu mal ja us diria algo.....
Algú surt des de bcn o me podria passar a recollir per bcn? k sinó l bus del bruc no arriba fins les 11...... (a veure si encara ho llegeix algú, que aquesta setmana he stat molt desconectada i no he pogut mirar el foro fins avui....)
Apales!!
Si algu li pot interesar jo dema hi vaig en auto
Ramon t 667520090
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui