La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Via Om Mani Padme Hum AGULLA DE L´ARBRET

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 13 march 2007 - 21:00:56

Via Om Mani Padme Hum AGULLA DE L´ARBRET

Hola

Recordo que quan la vaig fer fa temps vaig fer dos ràpels, un desde l´arbret fins la R del 1er llarg (forat) amb dues cordes de 60m i l´altre desde el forat fins a terra. És possible fer el mateix però amb una sola corda de 60m? desde la R2 es pot rapelar?

Mersi!

Salut!!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 14 march 2007 - 00:16

Tuesday 13 march 2007 - 21:07

Si no recordo malament d´aquesta agulla pots baixar per la cara est en un ràpel de 50m., però també hi ha una instal.lació intermitja per poder baixar amb una sola corda, el ke no se es si amb una 60 arribes amb l´últim rapel, potser millor una 70. Però segurament ke si.

Sino rapelant per les vies, em sembla que n´hi ha més d´una rapelable.

Apa, a passar-ho bé!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 13 march 2007 - 21:24
Exacte, ho posa a la ressenya d´aquesta mateixa web lo de la cara est.

Bàsicament era per saber si desde la R2 és pot ràpelar o no.

Salut! i mersi per la resposta

Wednesday 14 march 2007 - 00:16

Ei Marc! Nosaltres vam fer la via amb una corda de 60 i vam fer els dos rapels sense cap problema. Disfruta aquesta elegant aresta!

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies