La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >petit drus... roc ponent castellfollit

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 19 march 2007 - 22:00:53

petit drus... roc ponent castellfollit

Bones...

Algú sap com estè el tema del PNIN a Castellfollit respecte l´escalada?

La proposta de regulació a la que s´havia d´arribar  ha quedat en res? és que la feec continua amb la nota de principis de gener d´ara fa  un any i m´agradaria saver si hi han noves al respecte.

En Luisildo em va comentar ara fa una setmana que fa poc havien multat en dos-cents euros de multa a uns escaladors que estaven fent l´aresta GER a la zona de Roc Ponent ( Pic de l´aliga). Per tant suposo que la restricció segueix activa, però... s´està valorant l´impacte dels escaladors en l´aflorament granític o treient alguna conclusió decent del tema?

És curiositat malsana... sé que l´esbarjo i el repós espiritual estiuenc és molt recomanable, però hi ha vies d´allí que tenen molt bona pinta. ( Roc ponent, petit drus... la GER mateix...)

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 march 2007 - 15:20

Wednesday 21 march 2007 - 15:20

Pel que sembla tot esta igual, jo hi vaig ser-hi fa no masa, i no hi havia vigilancia (un diumenge migdia), i ser de gent que no els hi ha passsat res, pero també de gent multada. A veure si desde madteam, es pot parlar amb la FEEC, a veure si es desbloqueja. AVANT

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies