La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >escalades al ripollès informació

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 16 may 2007 - 11:24:08

escalades al ripollès informació

busco sector a l´ombra per la zona del ripollès.que sigui maco,encantador i que s´estigui tranquil. Demano massa? el grau de 5é fins a 7é.Tinc la guia i tinc ganes destrenarla. Gràcies!!!!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 16 may 2007 - 19:33

Wednesday 16 may 2007 - 13:42
Potser sí demanes massa... :)

Pero si tens la guía, allà tens indicat quins sectors no tenen Sol i els graus de les vies, pero em temo que veuras que les opcions son poquetes, poquetes...

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 16 may 2007 - 14:34
moltes gràcies, però hi ha algún que t´agradi
Wednesday 16 may 2007 - 18:10

Bones!

Les opcions són

Ogassa que pots jugar amb el sol, i grau suau

Batet, la lleixa, bastant rustic però assequible

Les Coves, peu de via fresc però el que escala... grau amb sorpresa

El Baell pel pal però en placa

I com no!! Montgrony que amb lo gran que és com serà que esquivis el sol i els graus

Apa a disfrutar del bon temps!!!!!!!!

Wednesday 16 may 2007 - 19:33
Moltes gràcies kimes.Les coves de ribes té molt bona pinta.A la guia posa que per la tarda toca l´ombra, es pot estar bé?.S´escolta el sorroll dels cotxes?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies