La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Vilanova de Prades, full equip!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 17 may 2007 - 12:06:29

Vilanova de Prades, full equip!!!

Hola sóc de Juneda, i fa alguns dies que vaig a escalar amb els meus amics a Vilanova, ho tinc relativament aprop, 35 min. des de casa. M´agrada molt la seva roca i he d´agraïr als "Guiu´s" per tota la feina que han hagut de fer per que gent com nosaltres poguem anar a passar l´estona i disfrutar d´un esport tant meravellós.

Però tinc un petit problema, el meu nivell com a escalador no és gaire competent, però m´agrada portar gent del poble que quasi no ha escalat gens o està en els seus inicis, i tots hem diuen el mateix: aquests 5és són molt difícils comparats amb... qualsevol altre lloc!!!

Jo no vaig a escalar a quasi cap altre lloc, per motius de temps i proximitat i no sé si els altres llocs tenen una graduació semblant o son coses com el tipus de roca o només són maníes seves.

Però tranquils que continuaré portant tanta gent com pugui per poder passar tan bones estones com fins ara:

Moltes gràcies!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 18 may 2007 - 15:45

Thursday 17 may 2007 - 12:50
Vilanova de P. té fama de grau durillo, sí...

Jo he escalat molt poc, fa temps, i no t´ho sabría dir segur.

Em sona que al Barranc del Viern no m´hi vaig fixar (per tant no em va sobtar el grau) pero a un altre sector (no recordo el nom) vaig flipar una mica més...

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 may 2007 - 10:35
Hole noi...jo sóc de LLeide i desde fa  temps  rodo per tot arreu ( com una baldufa ) i si ,Vva de Prades es durillo,  els guiu han fet molt bona feina i és un sector collonut per l´hivern...però s´han deixat algunes primeres xapes i les segones están a cal collons. Jo crec que devegades quan equipes IV i V has de pensar amb la gent que els fará i lo que els hi has de donar es seguretat i confiança i allí no l´agafes. Prop de Lleida( mes o menys ) tens...Arbolí, Margalef,Montral Mussara....
Friday 18 may 2007 - 10:52
Bones gent! sóc de Vimbodí, a 10 minutillos de V. de Prades. I també puc corroborar que el grau de Vilanova pica bastant... també hi ajuda que el meu grau no és precisament digne d´admiració més aviat no és ni digne, però allí les he passat molt canutes per fer algun quartillo...
El que comentes de les xapes, Xavié, també pot ser pq la gent local no està massa a favor de l´escalada allí... i sé d´alguns que quan s´aborreixen s´entretenen a treure les primeres xapes...

És un lloc molt bo de tardor fins a primavera, però a l´estiu et socarrimes allí penjat com una sargantana...

Per cert, Margalef

salut!!!

Friday 18 may 2007 - 15:45
Yo estuve hace unos 3 años en Vilanova de Prades y no me pareció que el grado estuviese duro, más bien fue una necesidad de cambio de chip por el tipo de escalada que predomina, con esos agujerillos que hacen que la pared parezca queso gruyere. Acostumbrada a caliza de placa con regletas, cazos, ñapas, laterales...aquí era todo el rato buscar y acertar qué agujero era el bueno, que de abajo todos pintaban bien pero luego la mitad eran romos e inagarrables (¿existe ese palabro?). También es verdad que no me metí en grados duros, a lo mejor en grados altos se ve más la diferencia con otras escuelas, no sé. Me gustó bastante Vilanova de prades. Para los de más al norte que quieran probar algo parecido, el nuevo sector en la peña Unzué (al sureste de Pamplona), tiene el mismo tipo de agarres y de escalada. POr comentar...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies