Algú té informació o ressenyes sobre les vies d´escalada que hi ha per pujar a les Agulles del Puigsacalm?
Gràcies
2 Respuestas
Última respuesta Wednesday 9 january 2013 - 11:48
Adrià437Friday 4 january 2013 - 20:31 jo e fet l´espero del puig dels llops, crec k no es facil treure vies al puig sacalm es una currada, no valen els comentaris de sobreequipat, discontinu, roca extranya, per que ja se sap que compleix tots aquest requisits.
la resta de vies son mes dificils en quan a grau i exposició s´ha de posar coses i segurament tenen algun A1
aixo es el que se jo... pero m´agradaria saber mes ja que no hiha gaire informació, potser hi ha vies noves.
GrimpaireWednesday 9 january 2013 - 11:48 Gràcies, però el que estava buscant és la ressenya d´unes vies que vaig veure a les Agulles del Puigsacalm (a prop dels castellets). Potser algun dia m´hi aventuraré sense ressenya... :)
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies