molimolanoMonday 16 june 2014 - 18:11 Aquesta jo l'he feta i em va semblar molt bona tot i tenir un canvi de reunio, tots els llargs tenen la seva gràcia http://josepilaura.blogspot.com.es/2009/12/terra-incognita-235m-va1-les-agudes.html
PekasTuesday 26 august 2014 - 11:27 Hi han dues víes més... ( semiequipades) Desequipat hi ha alguna cosa més...
Semiequipades i conegudes... A la esquerra de la Itzi... Airun i el Mar d'estels... ( Va ser desequipada, i es va tornar a reequipar i rectificar alguna reunió...) Actualmente em sembla que resta semiequipada... Inform'at primer. A la dreta del Home ocell.. la Terra incógnita... La vía més llarga, ja que té una primera part que va a buscar una canal de baixada per anar a buscar un altre muro que fa que sumis més metres.. A la dreta de la Itzi pots trobar-te alguna chapa "aillada" de alguna vía de la que desconeixo autoria i el nom...
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies