Pos això, a veure si us animeu a fer-lo, totalment recomenable. Aquí teniu el link:
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/804
EI,
Doncs jo només el vaig fer l´any passat, i pel que em van comentar no partava excessiva aigua, de fet, diria que abans de l´agost ningú fa aquest barranc, i la majoria de gent espera a principis de setembre. Realment, jo amb més aigua crec que es una autèntica bojeria, alguns tobogans ja et xuclaven força quan entres a l´aigua i ja costava sortir...
Si podem, la setmana que ve ens hi arribarem, aviam que tal, ja que aquesta txungo amb les plujes...
Algu sap com està el LLech per anar-hi demà? Ha plogut molt allà??
Apa-li, se´ns veiem!!
A veure Jordi, jo considero que el Cady és un barranc molt complet i que val molt la pena...l´única pega que te és que no hi ha salts. Per contra, te uns tobogans de por, no només estèticament (podrien competir amb els del Nuria o els del Llech) sinó que a més requereixen una gran dosis de valor per atrevir-se a fer-los tots.
Quan hi vam estar l´any passat vam trobar un grup de 9 guies de barrancs francesos que l´estaven fent i va ser sorprenent, pq hi havia llocs que semblava impossible tirar-se i ells s´hi fotien com si res...per flipar!! Tal i com ens van dir, era un barranc divertit, de l´estil del Llech, però sense massificació de gent.
O sigui, que crec que és un barranc a tenir en compte i que es pot repetir tranquilament. Tanmateix, el fet que es necessiti 2 cotxes o que no sigui tan conegut a fet que no s´hagi popularitzat tant com el LLech. En fi, quan el facis ja m´ho diras......jo crec que el voldras repetir.
Vinga, ens veiem!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui