La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Tratje de neoprè

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Wednesday 15 september 2004 - 09:33:04

Tratje de neoprè

Sabeu d´algun lloc per treure tratjes de neoprè per barrancs, o sigui amb proteccions,  a bon preu? Es que el meu està trinxadissim

Per les fotos que vaig veure (Quintin i Dave) em va semblar que els vostres eren llogats, o comprats de segona ma a una botiga de lloguer, perquè algu portava un numero 3 al peto, pot ser?

Vinga, merci!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 13 november 2008 - 21:41

Wednesday 15 september 2004 - 10:27
Hola compàny!

Si el vols amb proteccions, nosaltres en tenim de la casa Master. Només ens queda una talla petita, però encara en podem demanar. No és el típic tratje de neopré sene proteccions, les proteccions són molt bones i normalment tenim petó 3mm i jaqueta de 5mm per poder-lo fer servir quasi tot l´any.

OXIGEN
CALDES DE MONTBUI
938651586 - oxigen_em@telefonica-net

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 september 2004 - 10:54

a quin preu els treieu ?

Wednesday 15 september 2004 - 14:32
Això, això....a quan surt cada part??

Hi ha descompte amb el carnet de forero???

Apa, a dinar!!

Wednesday 15 september 2004 - 19:33

saludos a tod@s:

yo ara tres meses me pille un traje x 140E k ta patisima en sabadell (no se si t kda cerca) lo unico malo k para mi mes igual es k eran del año pasado pro nuevos sin usar, havian otros x 200 y pico E. k eran los nuevos cn protecciones en codos, espinillas,culo del peto y culo de la xaketa, en fin yo creo k ize una buena compra (aver cuanto dura XD)

Wednesday 15 september 2004 - 20:08
wenas!!

El meu traje es meu y el vaig comprar nou al JOM (per aixo porta les lletres de JOM a la cama). El de Quintin si que era llogat a la mateixa tenda.

Per la primavera, cap a l´abril al camping del Rio Vero venien un munt de trajes de lloguer tirats de preu...entre 30 i 40 ?....pero molt em temo que s´hauran esgotat. Uns amics meus s´en van pillar uns quants.

Salut.

Thursday 13 november 2008 - 21:41

jo me compre unoo tiraao de preziooo pero era de segunda manooo por lo demas estava vn

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies