Hola a tod@s,
Necessito saber sobre la ferrata de oliana,si alguen que la ha realizado me pudiera explicar que tal es,y en que tramo de la carretar esta para el acceso a ella.El proximo mes de junio la queremos hacer con los colegas
saludos
Ola Ador!!!
Jo vaig estar fa un parell de setmanes y la veritat és que vaig quedar al·lucinada. És una canya!! Ja veuràs, ja.... és una via genial. No és que hagi vist gaire món, però la veritat és que em va sorprendre lo ben equipada que està, els escapaments super ben assenyalats i tot genial. L´últim tram a més té el seu grau d´emoció, hi ha algun desplom. T´ho passaràs genial. També hi ha un pas que té tela. Has de passar d´una paret vertical a una altra hi a sota un quants metres, un bon barranquillo!
Les cintes del disipador no arriben, però tranquil pq hi ha una cadena. Només hauràs d´enganxar-te al mosquetó que hi ha al final de la cadena. Home, si ets una home de metro 70 a munt, no tindràs problema, però jo ho vaig trobar una mica difícil, més que res, pq amb el meu 1,65 dec tenir les cames curtes i arribava una mica de pels. Per la resta tot genial. Disfrutaràs a tope.
El q diu el Jaume, té tota la raó, però clar... en el meu cas, me les arreclo com puc, tot i que sí que és veritat que si mai passa res, patiré.
Quant a la localització de la via. Tranquil, no té pèrdua. Veuràs que a la carretera estan fent obres, just despres d´un pont nou que passa per sobre de la carretera, estigues atent. A ma dreta trobaràs l´aparcament. Et recomano que vagis aviat, ja que jo em vaig trobar molt gent. A la via, a vegades havia d´esperar-me, a l´aparcament amb prou feines vaig poder deixar el cotxe.
Ah! imprescindible guants!!
Apa! espero haver-te estat d´alguna utilitat!
Jo d´aquí a no gaire tornaré amb un amic!!! Si és que m´ho vaig passar teta!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui