Axí queda doncs:
1) Gorges del Núria
2) Manyanet
3) Gorges del Freser sup.
4) Espones
5) Torrent de Broate (Alt Pallars Sobirà)
6) Canó de la Vansa (Alt Urgell)
7) Canó Ribera Salada (Solsonès)
8) Barranc d´Erta (Alta Ribagorça)
9) Estarón (p.sobirà)
10) Berrós (p.sobirà)
11) Torrent del Salt del Grill (Ripollès)
12) Torrent de Fontalba (Ripollès)
13) Barranc d?Unarre
pd: eliminat el Llebriqueto (PROHIBIT!!!!! Sota multes de 300 a 3000 ?)
Hola Josem,
El Sant Aniol no l´he fet, però tinc companys que hi han estat i l´han trobat sec més d´un cop...a més, la setmana passada pel que m´han dit hi havia molt poca aigua.
Evidentment, hi ha molts més barrancs aquàtics...però la idea era buscar alguns que puguis assegurar un cabal d´aigua més o menys permanent...no se....també podriem afegir la riera del carme, que realment després de pluges intenses baixa d´aigua a mogollon, o un viu de llevata, o el canaleta als ports de Besseit, o mil etceteres...però aquests barrancs molts cops estan secs.
Snarg, lo del Nuria...creus que ara es pot baixar? Jo fa un mes ho vaig veure molt pelut....evidentment que si fas rappels guiats, polipastos i triolines a cada dificultat segur que el baixes...però no pateixes més que no pas gaudeixes del barranc?
En fi, si tot va bé dema anirem a fer Roi i Espones, aviam que tal estan d´aigua
Apali, siau!!
Weeeenas!
Podría tatarse del barranc del Diable o de Sant Genis, cuyo descenso se acomete desde La Bastida de Bellera. En la red lo único que hay es: http://www.feec.es/Activitats/barrancs/lleida2.htm#55
El puente es él del Diable, según las leyendas uno de los muchos construido por el diablo en una sola noche con el fin de ganarse el alma (y algo más...) de una doncella. Como siempre, perdió la apuesta, jeje!.
Por él se accedía al monasterio de Sant Genís y su estado, hace unos años, era ruinoso; no sé si me atrevería de nuevo a pasarlo...
Apasiau...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui