La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Cady inferior

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Wednesday 15 june 2005 - 10:18:56

Cady inferior

Hola, sóc nou aquí. Així que no se si ho faig bé. Però no trobo informació del Barranc Cady inferior del Pirineu oriental. Prop de Casteil.A França. Estic esperant un llibre i no acaba d´arribar mai. Tot lo que he trobat és en Francès. Algú té la topo i sobretot els detalls d´aproximació i retorn siusplau? Per web no trobo res. Moltes gràcies!
 Per cert. No hi he tirada per anar afer els barrancs de Osca pel que veig. Fa unes 6 setmanes vàrem fer el Sacs i estava fantàstic. Encara amb neu.Maco.

Setmana passada riu Glorieta. Uns bons banys i algun que altre salt.Feu-ho amb dos cotxes!!
Salutacions. Pau.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 16 june 2005 - 12:48

Wednesday 15 june 2005 - 11:58
Aquí tens 3 enllaços d´info del Cady inf. i el llibre en castella on surt i encara el pots trobar a les llibreries, p.ex. Vertic es: salutacions i bons descensos.

Gorgas y barrancos de Cataluña, Mallorca y Alto Esera. Edu Gómez

http://www.creaweb.fr/canyoning/pages/cady.html

http://www.descente-canyon.com/canyoning.php/202-245-Cady.html
http://www.tendancesdusud.com/canyoning-niveau5.htm

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 june 2005 - 12:48
Ostres quina rapidesa! Moltes gràcies. Ja havía visitat aquests enllaços i de molt no serveixen.No hi ha topografia ni ressenyes.Fins i tot hi ha alguna contracdicció entre elles.A+a+ de francès ni idea!

Vaig demanar a www.tiendaverde.org  un altre llibre que em semblava millor pq era més nou. Del 2000. Descenso de cañones pirineo oriental. I està esgotat. Total,que dissabte vull anar a fer un barranc que està lluny i no se si el trobaré. Intentaré recòrrer a algun col.lega que em deixi algun d´aquests llibres. A veure...

T´agraeixo molt la resposta. Intentaré conectar-me més sovint per si puc ajudar en quant a informació. Voltem força nosaltres.
 Bones remullades!! Que aquest any l´aigua està escassa!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies