La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >este finde...pal Cady Inferior

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Wednesday 13 july 2005 - 09:35:42

este finde...pal Cady Inferior

Wenas barrankeros!!

Este sábado me gustaría ir pal Cady Inferior.. de momento somos 2....

a ver...alguién se anima....marky?? ande estas??

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Friday 15 july 2005 - 16:34

Thursday 14 july 2005 - 02:44
EEEIIIIIII!!

Jo potser m´apunto! Quin dia hi voleu anar? Dissabte o diumenge?
Jo el vaig fer farà 2 anys i no em faria res tornar-hi...

Ja direu algu,

Siau!!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 14 july 2005 - 14:22
¡No, si animao ya estoy!
A mi también me gustaría acercarme por ahí: me quedó pendiente hace una jartá de años, cuando rondamos por la zona.
Pero hasta última hora del viernes no sabré si sí o no. Así que, porfa, ja diréis los horarios y el punt de trobada: ¿Vilefranche, Vernet, Casteil?...

Saluditos húmedos (honni soit qui mal y pense)...

Thursday 14 july 2005 - 15:35
Saldremos de Barna a las 5 de la mañana (2 personas)....a las 5:30 aprox. nos encontraremos con Marky y twins en el peaje del Montseny la AP-7. Así que ya sabeis...frikis pa encontrarnos mejor quedar en el area del Montseny y allí nos distribuimos en 2 coches....tu Jaume, suposo q si surts de Lleida t´anirà millor quedar allà dalt directament...no conec cap punt característic de quedada, p.ex a Vernet...si tu en saps algún ens ho dius...sino podem quedar directament al pàrking del primer o segon cotxe...no se...tu diras.
Thursday 14 july 2005 - 15:38
frikis...d´on ets? ho dic per si ets de barna nosaltres sortim a les 5 del c/Industria cantonada amb Navas de Tolosa....sino el Marky y Twins surten de Terrassa crec...si bens fins al Montseny al el teu cotxe l´haurem de deixar a la seguent area (LA Selva) pq te comunicació de ambdós cantons de la autopista per un pas superior...la del Montseny no.
Thursday 14 july 2005 - 15:45
Sóc de prop de barna, sant feliu de llobregat concretament.
Sortirieu a les 5:30 del dissabte o del diumenge, si és del dissabte  seria anar i tornar al mateix dia o estariem els 2 dies barranquejant per la zona?

Fins ara!

Thursday 14 july 2005 - 15:48
DISSABTE, 5:30 área del Montseny...anar y tornar el mateix dia.
Thursday 14 july 2005 - 16:13

ok Dave, et dic alguna cosa...m´ho intento montar per venir... Ningú es quedaria tot el finde, o dic per aprfitar el viatge...

Vinga, fins després.

Thursday 14 july 2005 - 17:17
El Marky y el Twins es quedaran per allà dalt per fer algun cim el diumenge, tipo Carlit o així...pero eso no es cosa mía...jo torno el dissabte.
Friday 15 july 2005 - 13:59

Doncs bé!...
Si vingués,

Friday 15 july 2005 - 14:07

Bé, si puc venir espero estar-hi a les 8:30 just al sortir de Casteil cap a Mariailles.
Per l´horari que comentes serà més o menys quan arribeu, si coincidim ja serà la repera!.
Què vagi bé i bones remullades!...

Friday 15 july 2005 - 15:00
si tot va be sortint a les 5 de barna suposo que arribarem algo abans de les 8:30, calculo que cap a les 8.
Friday 15 july 2005 - 16:19
Aviam, al final si que venim, nosaltres serem 3.
Pujarem amb un cotxe fins a l´area del montseny, i allà ens distribuim.
Dave, estaria bé que ens passesim el mobil per si les mosques...aqui va el meu,  657.093.404

Tema cordes i això com anem?

Vinga, ens veiem!

Friday 15 july 2005 - 16:33
Ok...si soy 3 lo millor es anar amb els 3 cotxes..sobretot pq jo torno el dissabte i els altres 2 es queden per allà...cordes jo en tinc pero millor q porteu les vostres pq al ser 8 millor anar amb dos jocs de cordes per agilitzar...
Friday 15 july 2005 - 16:34
606539592 sigueu puntuals eh?? {5}

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies