La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Barranc per la zona Llavorsí-Esterri

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Monday 10 july 2006 - 20:48:20

Barranc per la zona Llavorsí-Esterri

Hola!!! Algú em podria recomanar algun barranc divertit, una mica tècnic, amb algún rapel i amb salts macos (però per debutants) per la zona de Llavorsí - Esterri d´Àneu? Anirem cinc o sis persones. Em podrieu recomanar alguna empresa d´esports d´aventura per Llavorsí o Sort (o algun poble de la zona)? Moltes gràcies!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 12 july 2006 - 08:52

Tuesday 11 july 2006 - 00:35
hola. si busques una empresa de guias buscan alguna de petita (grups petits i guias mes especialitzat) et puc recomanar alta ruta a esterri,si busques al web la trobaras.
         de barrancs els clasics son estaron, infern pero deixat aconsellar per al guia que controlara el estat actual d,aigua i equipament.
         aquesta empresa en fa alguns mes per la zona i amb els que he treballat son els mes profesionals.
        que ho disfruteu.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 12 july 2006 - 08:36
Gràcies Kikos, trucaré a aquesta empresa a veure què diuen... 
Wednesday 12 july 2006 - 08:52

Hola, bon dia,
Mes aviat per sort tens el barranc de l´infern que es força divertit amb un parell de rapels i uns salts força macos. va ser el primer que jo vaig fer i no m´arrepenteixo. Per allà a sort jo t?aconsello l?agrupació rubberriver que tenen la central en un hotel i son molt enrrollats. www.rubberriver.com/ estan en el hotel Florido. Si vols veura fotos de l´infern www.barrancs.com/photo.htm a tope noi. ja diras el que.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies