La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Agulles Rodones, quin és l´estat actual?

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Friday 24 november 2006 - 11:53:13

Agulles Rodones, quin és l´estat actual?

Bon dia.
Noi@s.
Necesito saber com està actualment aquesta vía, he llegit que el terreny on estàn ubicades ara són d´una gent que no volen que hi pugi gent, que han tallat l´escala d´accès i no quines altres coses més.
Però realment es així, es pot fer o no?
O si algú em pot donar el telefon de l´Albert que es qui equipa la via...
Us ho agrairia molt.
Gràcies.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 24 november 2006 - 21:23

Friday 24 november 2006 - 13:12
Holes Montse1974

Hi vaig estar la setmana passada i es pot fer sense cap problema.....sempre i quan no t´importi saltar-te els amables "consells" que diuen que la via està tancada per motius de seguretat. La primera escala està tancada, però el pas per evitar-la és molt evident per la dreta.

És cert que en alguns trams el manteniment no és massa bo, però jo no la vaig trobar perillosa...si bé la vaig trobar molt dura. Potser no és tan bonica com altres vies que puguis haver fet, però té alguns trams interessants per la dificultat que ténen.

Com a particularitat comentar que després de cada tram tens la via d´escapament, que curiosament va per dalt de la via i de tornada travessa un pont que, altre cop, diu que està tancat per motius de seguretat (i per ser propietat privada).

Com a consell final recomanar que estigueu forts de braços, que haureu de tibar força, i que tingeu soltura en fer rapels, que us en fareu un fart ;-)

Que en gaudiu! Salut!

Napi

Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 november 2006 - 13:14
hola!!!
 be jo volia nari fa un parellde semanes amb un company de feina ell dir que va trucar a l´ajuntament de santa cristina i li vn dir que el primer tram estava desequipat
tb he sentit rumors que al que ho va equipar li van robar material d´escalada no se on i enfadat ha desequipat aquesta  pero lo ultim es un rumor..

inga vagi be!!

Friday 24 november 2006 - 13:18
No es un rumor no.... si busques pel forum de ferratas veuras un post del priopi alberte explicant-ho
Friday 24 november 2006 - 21:23
Gracies Napi per l´informació, pensava que la cosa estava fotuda però veig que no ho està tant.
A reveure.
Salut!
Montse

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies