Hola,
Magradaria anar a fer aquesta ferrada pero tinc un dubte.
Pel retorn hi ha tres opcions.
O tornar pel cami
O baixar rapelant per la mateixa ferrata
O rapelant pel barranc de la Pardina
Aixo es correcte?
El que m´interessa saber tambe es que pel barranc de la Pardina crec que hi han 8 rapels el mes llarg de 30 metres.
Jo tinc una corda de 50 metres.. es a dir que descarto tornar per aquest cami.
Pero algu em podria dir si amb la corda de 50m puc baixar rapelant per la mateixa ferrata??
Moltes gracies per la info
Eps merci per la info!
La informació la he tret d´aqui:
http://www.naturaiaventura.com/articles/olmourquiza.pdf
Posa que si es vol rapelar s´ha de fer
Per la mateixa ferrata
o pel barranc aquest de la Pardina
Per aquest barranc si que posa que hi ha un rapel de 30m pero per la mateixa ferrata no posa res...
I no se si amb una corda de 50metres en tindria prou...
Buenu a veure si algú que la hagi fet de baixada te mes informació
Ja se que es tard i que el darrer missatge és del més de febrer però per si serveix:
El barranc que es baixa rapelant no és de la pardina si no el de Sara. Efectivament cal acabar la ferrata en si i pujar fins al castell o monestir cistersenc que hi ha a 1hora, barranc amunt. Un cop dalt cal vorejar el castell i anar a buscar l´entrada al barranc que no és gens fàcil de trobar ( el primer rapel volat de 35mts fins a sumar un total de 200mts de desnivell rapelant ) està en una roca sota un arbre ( o sigui que per trobar-lo t´hi pots cagar ). Com que es tard no se si us interessa massa l´informació així que no us en dono més. Si aneu a fer-la feu un truc ( xavivea@hotmail.com ) m´apunto. Au...siauriau!!
Moltes gràcies XAVIÉ :)
No arribes tard.. perque encara no l´hem fet.. el dia que l´haviem de fer al final vem anar a la Teresina que ens quedava més a prop. Quan la fem et faig un toque aixi anirem amb algú que se l´ha coneix :)
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui