Bé, sembla que el foro es comença a animar ara que els dies allarguen, plou una mica, no fa tant de fred......
Jo estic preparant una sortida a Mallorca properament i necessito informació del barranc Na Mora de Mallorca. El que he trobat fins ara no dona informació detalla (em diu que he de deixar tot el barranc amb cordes fixes amb un ou de ràpels), i a més no especifica quants....
Gràcies per endavant i accepto qualsevol suggerència que em proposeu, com a obligatoris m´he marcat el gorg blau-sa fosca i el Mortitx (que aquest si que haurem de deixar alguna corda fixa).
A10
Bones,
no sé si ja has anat o no a Mallorca a fer Torrents, o si ja has aconseguit la informació que necessitaves.... pero jo he estat la semana passada i part d´aquesta a Mallorca i, hem fet els següents Barrancs: Na Mora Sup i Inf, Mortitx, Biniaraix (o de l´Ofre) i Gorg Blau-Sa Fosca.
Pel que fa al Na Mora, la Part inferior està totalment sec amb grans badines q comencen a tornarse negres. És cert que s´ha de remuntar, però en tots els ràpels hi ha cordes fixes, tot i que unes tres cordes de 15m no anirien malament ja que algunes estan en molt mal estat.
El Mortixt, només dir que no és necessari remuntar-lo, ja que al final de tot del barranc, quan arriba al mar, surt per la dreta orogràfica un camí equipat amb cable en els trams més exposats. (com una especie de ferrata).
Si tens algun dubte, ja saps
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui