La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > Re: Re: Re: Re: Re: Re: Les Escaldilles - Llo, ...

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Tuesday 10 april 2007 - 00:09:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Les Escaldilles - Llo, seguint l´ultim del Ricard.

Ricard dixit
"

haran

jo no he dit res de no trobar-me gent a la muntanya..."

Ja, aixo ho dic jo. Si et serveix de res  jo tampoc  he parlat de pistes d´esquí ni de rafting. Això sí , tu parlaves dels teus dessitjos i jo t´he explicat un dels meus. S´entén ara?

Bona nit a tothom.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Tuesday 10 april 2007 - 14:14

Tuesday 10 april 2007 - 08:37

confirmo que es força dificil parlar amb tu...

el millor sera deixar-ho

que et vagi molt be

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 10 april 2007 - 12:29
Veig que tens la pell molt fina...i costa de entendre ja que ets tú qui li busca tres peus al gat a les coses que dic, sinó no veig a que ve el teu últim comentari...el que he dit es  tant normal com el que tu has explica´t fins el post d´adalt. Pero vaja,  millor que ho deixem ( no sé ben be el què, pero jo ho deixo...). El nostre amor tard o d´hora habia d´acabar.
Tuesday 10 april 2007 - 12:48

et volia enviar un mail directament al teu blog, ja que creia que podiem parlar els dos.Crec que la conversa no interessa a ningu mes. Tampoc t´he de convencer de res. Nomes ho volia fer per que crec que el forum no deixa que expressem les nostres idees clarament. si parlo amb tu directament, sabent que nomes ho llegeixes tu,  segurament la conversa hauria anat diferent. Pero com a traves del teu blog no es pot contactar amb tu (o no he sabut com) doncs, he tingut que fer-ho per aqui. No pateixeis, no tornare a equivocar-me, no tinc cap interes (CAP) en dialogar amb tu.... The End.

I no, no tinc la pell fina... mira el historic de posts, llegeix els teus, llegeix els meus, i diguem qui es el que sempre esta burxant i saltant a la primera... pero perdona, no cal que ho facis, tampoc te cap interes ni per a tu, ni per a ningu.

salut i bona sort

jander, just working

Tuesday 10 april 2007 - 12:57
a mi si que m´interessa la conversa.

i pense com oi, els seus posts de l´atre dia.

Tuesday 10 april 2007 - 13:13
Hola Gabi, si tu vols parlar del tema digues-me quin , si us plau, que després de no entendre res amb el Ricard no vull que ningú cometi més errors parlant amb mí. En què estás d´acord amb l´Oi? si vols també he obert un article "tonto" al meu blog per si ho vols fer allà. A veure si sabent jo de que va la pel·licula, ens entenem  al menys, en el que volem dir. Estiguem d´acord o no.

Salu3.

Tuesday 10 april 2007 - 14:14
volia opinar al teu blog, pero ha desaparegut part de la conversa també allí...

no entenc res.

estic d´acord ab Oi. Només tens que llegir lo que va posar ell a esta conversa.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies