Bona hora a tothom... Tinc un problema i estic desesperat, així que necesito ajufda urgent. Sóc de Badalona, però visc a Tremp, on hi ha milions de coves, avencs i altres formes cavernoses...Això és una temtació per a una persona que està enamorada de la muntanya i de tot el que té a veure amb la natura (sóc geòleg)....I aquí està el problema....no tinc ni idea d´espeleologia. Jo faig alpinisme, però d´això d´anar cap abaix, poca cosa he fet. He intentat fer añgun curs d´espeleo a través de centres excursionistes, però ja sigui perque les places s´acaben de seguida o perque els horaris em son incompatibles (baixa a barcelona em suposa dues hores d´anada i dues de tornada) no he pogut fer cap. Per això m´agradaria conèixer gent que hem pogués ensenyar ni que fos les coses bàsiques de l´espeleo... A canvi estic disposat a pagar am el que sigui... desde ensenyar alpinisme, tocar el baix, classes de lo que sigui, bailar por soleares, explicar acudits molt dolents sense caure en el patetisme, etc... Gràcies per avançat i a veure si hi ha alguna ànima caritativa que s´apiadi de mi.... el meu correu és jipiguarro@gmail.com...
Bones,
Jo no em considero experta, ni molt menys per ensenyar a algú, però jo vaig començar a apendre anant amb gent experta, encara que després hagi fet cursos per agafar més experiéncia.
Si no troves a gent per la teva zona, només et puc dir que baixis algún cap de setmana per aquí i nosaltres algún cap de setmana segur que pujarem!
Tu ves mirant i enviant topos per escullir l´avenc amb el que et vols iniciar i ja trovarem el moment, no pateixis! Aquesta tarda anem a fer els "topógrafs" però evidentment no crec que estiguis a temps d´apuntarte....
I es clar que demanarem quelcom a canvi! jo personalment et repto a que els teus acudit no son tan dolents com els meus!!!
Fins aviat!
uajajajaja imaginate los 2 mano a mano en una cueva contando chistes malos... yo no se tu "jipiguarro" pero aqui cat cuenta unos de vascos que bueno... lamentable.
emm, lo que te a dicho ella. solemos hacer salidas. yo por mi parte cada finde semana, me apunto tu mail, y te ire diciendo cosas, y si te quieres apuntar pues ya me comentas. un saludo.
que si, que si, pero las fotos "brillan por su ausencia"!!! Juanjo!!!
Ja tinc seqüeles del p... forat de sortida....
Josep, et juro que preferiràs que vagi durmint......
ejem ejem... cat, las fotos te las paso esta tarde. que estoy en el trabajo, y aunque no te lo creas... tengo faena jeje.
iva a contar alguna anecdota de tu salida del avenc... pero prefiero que la cuentes tu que tienes mas gracia.
ya tengo gps, ahora solo falta saber como va... saludos y eso.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui