La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Iniciació en ferratas

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Friday 8 february 2008 - 04:02:48

Iniciació en ferratas

Hola . voldria informació sobre algun centre o aquest mateix per iniciar-me en aquest mont de les ferrates em la me ve filla de 16 anys jo 44
tenim alguna experiència en baixades de barrancs repelant  pero tampoc tinc material , que negre que ho tinc, no
i per quant em podria sortir compra material per a 2 persones, dissipadors i arnes i alguna cose mes que sigui necessari
Gracies

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 10 february 2008 - 00:07

Friday 8 february 2008 - 09:51

Per persona aprox ,depen de la casa i de la qualitat pero mes o menys 50 la disipadora, 50 o 60 l´arnes,casc 50 mes,despres algun mosqueto i cinta per d´autoasegurament opcional pero que va força be,i els guants (aixo no hi ha problema ) .

Si son ferrates en que tens que fer rapel set complica la cosa desde corda (mm segons gustos i situacio ) , un descensor i algun que altre mosqueto de seguretat,corinos o rollo shunt per bloquejar.

L´equip basic per 150 eur per persona aprox el tens cobert.Jo en el meu cas sempre porto una corda de Rando de 30m per asegurar en cas de dificultat o per fer algun petit rapel. 

No se si te aclarat el dubte ,potser encara te liat una mica mes. Deu

(Post Editado: 8-2-08 09:53:58)

Ocultar todas las respuestas      
Friday 8 february 2008 - 12:25
gracies, això es lo que volia en quant a material , ara com iniciar-me , si coneixeu algun lloc, o gent que surti a fer  ferrates i on es pot llogar material, per no fer una despesa  inicial mase fort
es posible fer la ferreta de les baumes corcades sense tindre experiencia ,tenin material es cla
som de Barcelona
deu

(Post Editado: 8-2-08 12:50:15)

(Post Editado: 8-2-08 13:41:51)

Saturday 9 february 2008 - 21:54
josepppuig16@hotmail.com

si vols et puc ajudar...

Sunday 10 february 2008 - 00:07
ok t´egrego i parlem,
el meu es  
jepy_o@hotmail.com

(Post Editado: 10-2-08 00:09:09)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies