La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >VUI FER UNA VIA FERRATA

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Wednesday 20 february 2008 - 13:12:49

VUI FER UNA VIA FERRATA

Hola soc nova i vui  fer una via ferrata, per que no quedem uns cuans i fem la regina jo no l´he fet mai pero m´han parlat molt be d´ ella.

en fi ja direu  o un altre la que sigui perojo en vui fer

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Thursday 4 december 2008 - 20:18

Wednesday 20 february 2008 - 18:22

Quan vulguis podem anar a fer la ferrata regina, suposo que hi haurà mes gent que li vingui de gust. Per tant, si hi ha gent interesada en fer una sortida conjunta que vagi responent al post. Ull : es llarga i exigent, però hi ha escapatòries suficients si no es vol arribar fins al final.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 21 february 2008 - 08:54

la setmana que be com et va, encara que no fem la regina podriem a nar a fer un altre et va be?

gracies per contestar  

la que vulgis em fa molta ilusio  

Thursday 21 february 2008 - 16:34

Via ferrata molt guapa la de la regina, per fer fins la escapatoria de despres del pont que era on sacababa abans es facileta, la part mes nova alla sa danar amb forces per tibar.

Si no teniu molt de temps, teniu la de centelles amb el peazo pont tibeta o si no la de les dames a montserrat es curteta pero molt maca i tecnica.

Friday 22 february 2008 - 11:18

Hola tambe m´han parlat molt be d´ ella podriem quedar i fer-le si no es cap molestia. que et semble?

jo tinc que llogar els dispersador i el casc. he mirat a vertic i em costa per dia 15€. com o veus.

gracies per tot.

el meu e-mail personal es suenvalls@yahoo.es

visc a Barcelona.

Friday 22 february 2008 - 20:04

Hola:

Jo visc al Baix Llobregat i ara només em dedico a escalar i fer alpinisme. He fet aquesta ferrada en 5 ocasions i mira igual m´agradaria tornar a fer-la , doncs ja fa alguns anys que no la he repetit. Disposo de material per a mi i per a dues persones més (arnés, casc i disipador).

També puc portar corda per "possibles ajudes" si fos el cas.

El meu e-mail :

casas_ej@hotmail.com

Apa salut.

Saturday 23 february 2008 - 20:17
Ola bns!! si ,jo tambe m´apuntaria,la he fet i es molt guapa!per quan seria.? jo dema ja tinc plans,pero per la setmana vinent perfecte..us deixo el meu e-mail hi ho parlem..reymon-25@hotmail.com
Monday 25 february 2008 - 10:57

Hola, jo soc de Barcelona. cuan vulgis fem  una, la que mes t´agradi.

no tinc cotxe pero existeix per sort el tren, bus......etc....

gracies.

Wednesday 27 february 2008 - 14:17

Hello!!

La VF de centelles a mi personalment m´agradat molt i va ser una de les primeres, he llegit sobre la ferrada de Montserrat "Les Dames" però els arguments no coincideixen, s´ha de portar corda? el nivell és molt alt?

Gràcies i ha parsar-lo be en Centelles, per la propera sortida m´apuntaré amb vosaltres serà molt divertit.

Petons

Wednesday 27 february 2008 - 15:05
Per les Dames, al apartat de resenyes en tens una de la ferrata que esta força ben explicada 

El tema corda... per pujar, dependra del vostre nivell, despres de baixada, podeu rapelar o baixar rapelant per alguana de les altres canals,...

Monday 3 march 2008 - 11:19
Oriol que tal aquet  dissabte digam alguna coseta  et deixo el meu e-mail suenvalls@yahoo.es
Monday 3 march 2008 - 11:25

que et semble aquest dissabte  estaria be no?

digam alguna cosseta. tambe li he dit al oriol.

la podriem fer uns cuans la que sigui.

facileta ehhhh

Tuesday 4 march 2008 - 11:14
Si la proposta esta oberta a tothom cuant sapigueu quina fareu i aquina hora quedeu i el lloc, deixeu un post. Gracies!
Wednesday 12 march 2008 - 15:18

Si algú s´hi vol apuntar, aquest dissabte aniriem a fer la Regina. Deixeu dades de contacte i ja quedarem per horaris i cotxes.

Apa, fins dissabte

(Post Editado: 12-3-08 15:21:28)

Thursday 4 december 2008 - 20:18

hola me encantaria hacer una via ferrata,no tengo mucha experiencia antes del verano fui a montserrat con unos amigos e hicimos una via llamada las damas !fue genial! .....vamos que esa semana,fui directo al decathlon a comprarme el equipo(arnes,casco,guantes)pero.........aun no lo e estrenado...jajajajajaja....yo me apunto,un saludo

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies