Hola, bon día.
Aquest diumenge vaig tornar a la Teresina i vaig veure l´estat de deteriorament en que s´hi trova en alguns llocs, com ara la corda del diedre un cop pasat el pont de pedra , una grapa abans d´arribar al cim de Santa Cecilia, una xapa sortida al final de la xemeneia...
Em preocupa l´estat de la grapa, que podeu veure a la galeria de fotos (Teresina 02-03-2008). Veient la gent que pujava quant tornava al cotxe (quarts de dotze), calculo que no menys de 20-25 persones vàren fer la Teresina aquest día, i la grapa deuría estar ja molt malmesa cap el final...
Per a mí, un dels encants de la Teresina és el seu equipament ´arcaic´ i ´justet´, però crec que ara ja està compromesa la seguretat.
Per la meva part, podría subs-tituir la corda totalment desfilada del diedre, però el tema de la grapa i el parabolt, m´ultrapassa (no tinc coneixements de quimics ni materials...) A veure si entre tots plegats ho podem fer....
Salutacions.
Hola i bon dia,
Aquest dissabte vaig fer aquesta via amb la meva parella i ens ha agradat molt la xemeneia és espectacular i el primer pas exposat increible. La adaptació per baixar el ràpel per un dels costats amb grapes està molt be elaborada encara que tots els desperfectes que dius són molt evidents. Nosaltres vam baixar pel Canal de San Jeroni i és un camí molt empedregat cosa que ja estabem farts de tanta pedra, en la reseña posava que també baixavas per motserrat encara que el temps s´incrementava massa. És veritat que hi ha tres hores desde el final de la ferrada fins el parking de santa Cecilia per aquest Camí??
Petonets,
Hello Nina!! La prupera vegada baixarè pel monastir per cambiar de camí, segurament aquest dimecres anirè a fer-la una altre vegada perque m´ha agradat molt i baixarè pel camí. Gràcies
Petonets,
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui