La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Estat Teresina

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Tuesday 4 march 2008 - 08:27:10

Estat Teresina

Hola, bon día.

Aquest diumenge vaig tornar a la Teresina i vaig veure l´estat de deteriorament en que s´hi trova en alguns llocs, com ara la corda del diedre un cop pasat el pont de pedra , una grapa abans d´arribar al cim de Santa Cecilia, una xapa sortida al final de la xemeneia...

Em preocupa l´estat de la grapa, que podeu veure a la galeria de fotos (Teresina 02-03-2008). Veient la gent que pujava quant tornava al cotxe (quarts de dotze), calculo que no menys de 20-25 persones vàren fer la Teresina aquest día, i  la grapa deuría estar ja molt malmesa cap el final...

Per a mí, un dels encants de la Teresina és el seu equipament ´arcaic´ i ´justet´, però crec que ara ja està compromesa la seguretat.

Per la meva part, podría subs-tituir la corda totalment desfilada del diedre, però el tema de la grapa i el parabolt, m´ultrapassa (no tinc coneixements de quimics ni materials...)  A veure si entre tots plegats ho podem fer....

Salutacions.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 10 march 2008 - 14:18

Monday 10 march 2008 - 06:08

Hola i bon dia,

Aquest dissabte vaig fer aquesta via amb la meva parella i ens ha agradat molt la xemeneia és espectacular i el primer pas exposat increible.  La adaptació per baixar el ràpel per un dels costats amb grapes està molt be elaborada encara que tots els desperfectes que dius són molt evidents.  Nosaltres vam baixar pel Canal de San Jeroni i és un camí molt empedregat cosa que ja estabem farts de tanta pedra, en la reseña posava que també baixavas per motserrat encara que el temps s´incrementava massa.  És veritat que hi ha tres hores desde el final de la ferrada fins el parking de santa Cecilia per aquest Camí??

Petonets,

Ocultar todas las respuestas      
Monday 10 march 2008 - 08:56
 Fa algun temps que vaig fer aquesta ferrada ja. Feia poc que acabaven de posar les grapes del rapel de l´agulla de santa cecília. I recordo, en general, un equipament bo. Sí que hi passa gent que ja s´ha de canviar material!

Em sap greu, però en el tema del nou equipament també m´ultrapassa... 

Jm Volado: Nosaltres vam baixar fins el parquing passant pel monestir. Ens hi vam fixar i vam trigar 1 i 1/2h. Això sí, fins el monestir bona part la vam fer corrents (que fa baixada...)  i per la carretera vam anar a pas lleuger. Crec que no vam fer cap parada.
 Suposo.... que baixant normalment es deu trigar una 1/2h. més....

Salut!
nin ^_^

Monday 10 march 2008 - 14:18

Hello  Nina!!  La prupera vegada baixarè pel monastir per cambiar de camí, segurament aquest dimecres anirè a fer-la una altre vegada perque m´ha agradat molt i baixarè pel camí.  Gràcies

Petonets,

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies