Algu la ha fet acompañat dels seus gossos? Estarem uns dies per Montserrat, i com sempr els prenem amb nosaltres, també volia que participessin. De fet, lguna cova, i alguns cims ja han fet. Però la meva pregunta era per consells de cara a assgurar-los, despenjar-los, carregar-sels al damunt, .... AVANT
Jo no ho veig molt clar!.. primer per el fet en si, i segon per las pareds q hi han no son totalment verticals per despenjarlos i ja esta.
Merci. Pels video que he vist de la canal pel youtube, tampoc es veu "tant" complicat. Pero millor deixo la canal per a un dia sense les gossetes. Gràcies pels consells. Millor preguntar que fotres en embolaos. AVANT
No se quins videos hauras vist, jo el joc de l´oca l´he fet uns quants cops (amb accdient inclos) de pujada i de baixada, i hi ha alguns punts que amb el gos no pases... a no ser que siguis superman i volis amb el gos a la xepa... o el gos et capiga a la motxila i no es mogui.
El millor es que priemr facis tu la canal i jutjis si hi pots portar el teu gos
Hey compañero!!!
No se si es este el video que vistes, pero si no aqui lo pongo para quien quiera.
Con perros? ni de coña.
Un saludo nos vemos.
P.D. Hay mas videos de escalada en mi pagina youtube pa que os entretengasis un rato.
http://es.youtube.com/watch?v=_gOiiDdZAB4
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui