Hola a tots.
Som de Mallorca i tenc la intenció de dur a un company a fer la via ferrata Regina d´Oliana (jo ja la vaig fer l´any passat i en vaig quedar meravellat).
El cas es que he llegit a un lloc que un dels cables del pont ha estat tallat ¿? i m´agradaria sebre si qualcú que l´hagi feta fa poc poc corroborar aquest fet i si encara es pot fer amb seguretat la via. Ho dic més que res perquè si no està en condicions doncs no fer el viatge per res i anar a un altre lloc.
Salutacions i gràcies a tots per adelantat.
Hola!
Ya podeu venir que esta en perfectes condiccions, dijous la vaig fer amb tres companys més i tot esta correcte.
Salutacions i a disfrutar de la via que es molt maca.
Aquesta foto es del 11/09/08
Hola, moltes gràcies per la informació.
Ara ja hi puc tornar tranquil.
Saludos
Això que comentes d´un cable del pont sí que és cert. Jo la vaig fer fa 1 mes, i efectivament, hi ha un cable del pont penjant que està sospitosament tallat, però no del tot, sinó només alguns dels filferros que formen el cable trenat (no tots). De la manera que està, sembla que algú l´hagi serrat una mica (però poc). De fet, si no t´hi fixes no es veu. Jo el vaig veure de casualitat. És quasi al final del pont un dels cables de la dreta. No obstant, a l´haver-hi més cables de seguretat, a part d´aquest que està malmès, no crec que hi hagi perill ni sigui res greu.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui