Ahir vaig escriure a l´albert per preguntar-li com esta el tema dle maniment de la ferrat y er informarli desl dos punts que vam veure amb material una mica malmes.
Em comenta que oficialment esta tancada, encara que es continui fent, ja que encara estan amb els tramits, també m´ha comentat com esta el tema de la ferrada de la Cala del Moli i avaim si entre tots podem fer presió a l´ajuntament de sant Feliu
"Teoricament la ferrata esta tancada ja que s´esta tramitant els permisos, el que pasa es que es continua fent.
El manteniment ja no es fa, ja que com ti dit oficialment esta tancada, tot i que jo algun cop vaig a donar una ullada.
Lo de la corda gruixuda ja o vaig veure, pro no es tan important ja que continues assegurat pel cable, sols serveix per fer la progresió. No obstant s´ha de cambiar.
El cable que dius del final no en se res, pot ser degut alguna caiguda de pedres.
Fa uns dies vaig penjar a la web el tema de la ferrata de Sant Feliu, La de la Cala del Moli. http://www.madteam.net/foro/ver.php/ferratas_8365.html
Vaig possar un correu electronic de l´ajuntament de sant feliu de guixols per enviar correos per presionar i que s´anadonin de la quantitad de gent que demana la reapertura de la ferrata de la costa. Habiam si entre tots podem presionar una mica i es pot conseguir. Aquesta es l´adreça alcaldia@guixols.net
"
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui