La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > INICIACIO FERRATA CENTELLES ?

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Tuesday 30 march 2010 - 14:00:38

INICIACIO FERRATA CENTELLES ?

Hola a tots,

Aquest cap de setmana vull anar a fer la ferrata Centelles amb la meva parella, ella no ha fet mai i jo tampoc ,però per la meva part he fet escalada durant uns anys. Creieu  que es massa dificil com a iniciació per ella, o está be? Algun sugeriment d´un altre ferrata una mica llarga que estigui be per començar?

En fi, si podeu respondre estaré molt agrait.

Salutacions

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 30 march 2010 - 15:56

Tuesday 30 march 2010 - 15:00

Si agafes un llibre de ferratas em sembla que la classifiquen com a dificil. No se si serà massa idoni per començar, jo la he fet un parell de vegades i si et saltes els pasos dificils esta prou be, tot i que poder si que podria ser un pel cansada. Però també depen molt d´ella i de com estigui fiscament.

Per mi personalment la ferrata esta prou be, però si ho vols fer tot tens que tenir un bon nivell físic, es exigent sobretot als pasos que marquen con a molt difícils. Però si li treus aquests pasos queda una mica sosa.

La part positiva de la ferrata es que te escapatoria de tots els passos dificils, així que sempre tindreu la opció de retrocedir.

Recomanació no se que dir, no se si les de montserrat són més fàcils, no n´he fet gaires per aqui de ferratas.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 march 2010 - 15:39
Hola Juls!

La ferrata sí que té alguns passos difícils, però no tant tècnicament com físicament, per alguns extraploms, però són fàcilment rodejables per escapatòries, amb la qual cosa no tindreu més problemes. El tema del pont, és més un tema d´equilibri i por que no tècnic, sobretot si fa una mica d´aire. També és possible saltar-se´l per sota fàcilment.
Jo crec que a la mínima que tingui certa condició física, és una ferrata acceptable, si al final es veu cansada pot rodejar els passos més "malparits" del final.
Aniria bé que dugués uns guants, per exemple de bici, així les mans patiràn menys amb el contacte del metall.

Klaix

Tuesday 30 march 2010 - 15:56

home ,la ferrata de centelles esta be pero a mi personalment m,agrada mes la teresina de montserrat,que puja directa al cim encara que es una mica dura pero jo va ser la primera que vaig fer

de totas formas si et compras una guia de ferratas de catalunya ,ni han per mols llocs i algunas molt bones per comencar si no es fet ninguna

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies