La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología >Nou tram de la Pertusa

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Saturday 29 may 2010 - 16:00:24

Nou tram de la Pertusa

Hola companys.

Ahir vam veure per TV Garraf que ja s´ha obert el nou tram de la ferrada de la pertusa, ens va semblar sentir que el nom és ferrada de La Palomera.

Segur que és una gran ferrada, ja que els equipadors Joan Urquiza i Joaquin Olmo , són uns excelents equipadors, i aprofito per donar-los les gràcies per equipar noves ferrades, vies d´escalada, ressenyar crestes i per tot el que han fet durant tots aquests anys, de veritat moltes gràcies ja que sense gent com ells, nosaltres, no haguessim pogut disfrutar de la muntanya com ho hem fet.

Sabeu si hi ha algun lloc on hi hagi informació oficial de la via? He trobat alguna que altra ressenya de gent que l´ha fet sense estar acabada (per a mi una falta de respecte, però bé, ja se sap que hi ha gent per a tot. Ja som prou grandets per tenir consciència).

Salut i Muntanya, A10.

(Post Editado: 29-5-10 16:02:08)

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Sunday 27 june 2010 - 11:33

Saturday 29 may 2010 - 18:50

Correcció d´error: El nom de la nova ferrada és de La Palmera

Ocultar todas las respuestas      
Monday 31 may 2010 - 08:48

Sip, jo també vaig veure el reportatge ahir diumenge pel mati a 8tv hem sembla.

Si no vaig entendre malament es una ferrata independent de la pertusa. Encara que acaba just on comença la Pertusa i es pot fer a continuació.

Sobretot van dir que era una ferrada de categoria Extremadament Dificil.

Pel que es va veure al reportatge es tira molt de braços. Hi han bastantes clavilles de ferro i cadenes per anar progresant.

Vaig veure uns quant extraplomats també i un pontet al mig de la via.

Al reportatge pujaven per la via els 2 creadors i una noia escaladora i no es veia precisament que fos fàcil.

Ja tinc ganes de fer-la!!!

(Post Editado: 1-6-10 17:08:26)

Tuesday 1 june 2010 - 17:23

Aquí teniu la resenya de la ferrada Cast-Urquiza-Olmo

http://www.jombigwall.com/ressenyes/Cast-Urquiza-Olmo.html

Tuesday 1 june 2010 - 23:32

Merci Kki, ara nomes falta trobar el dia per fotra-l´hi la grapa, que ja ens ha entrat el gusanillo.

Salut i Muntanya,A10

Sunday 27 june 2010 - 11:33

el nom de la via no te res a veure ni amb Palomera ni Palmera...es diu Cast-Urquiza-Olmo, al costat  hi ha un altre via mes facil Els Teletubis, les dues es poden enllaçar amb la via mes antiga la Olmo-Soler..

http://esgarrapacrestes.blogspot.com/2010/06/via-ferrada-cast-urquiza-olmo-montsec.html

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies