Hola!
Sempre m´ha agradat aixo de les vies ferrates, i ara que disposo de temps m´agradaria començar a fer-ne. Tinc mols dies de festa entre setmana.. El problema es que els meus amics treballen tots! Si hi ha algu que es vulgui iniciar que mu digui!
I evidentment, si hi ha algu que ja estigui en aquest mon, tingui dies entre setmana i a sobre ganas d´ensenyar, ja seria fantastic!
Ah, em dic Cristina, tinc 25 anys i soc de Sant Cugat!
Que vagi be!!!!
Hola Cristi, contesto perque soc de Sant Cugat, una de les difrencies que hi han entre els dos es que ens separen 41 anys.
Hi fet montanya, escalada, ferrates..., el problema de les ferrates es que ni han pocas i molte gen que i va, tant sols es poden fer entre setmana, jo me les conec totes En faix de tant en quan però vaix sol. Si vols en parlem. Em dic jordi. El meu e-mail per aquests essumptes es joxispi@yahoo.es.
Hola.
Soy de Lloret de Mar de 43 años. No tengo experiencia en vías ferratas pero estoy en forma. Me encantaría probar. No tengo problemas por días o distancia. Mi email reimss@hotmail.es . Mi nombre Manel
Hola , a mi tambe m´agradaria iniciar-me en ferrates i entre setmana em va molt be (dimecres i dijous). Sóc el Sergi (33 anys) i visc a Barna.
El meu mail: sergiruizba@hotmail.com
Salut!
hola!!!!!
me encantaria ir con bosotros a cualquier salida de ferratas yo ya he realizado algunas pero no me gusta salir solo asiq al final nunca salgo si me quereis decir ferrata hora dia...XD q alli estare santix28@hotmail.com o al tel648547233.
espero veros!!
Em dic Dani, sóc de Badalona i he fet alguna ferrada (poques) però no trobo gent per anar.
Si hi ha lloc per un més al grup feu-m´ho saber. M´agradaria apuntar-m´hi i fer sortides de tant en tant (mensuals).
Moltes gràcies.
Dani
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui