La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Refugi de Besiberri

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 4 march 2004 - 20:49:25

Refugi de Besiberri

Hola a tothom.

Algú em podria dir el refugi de Besiberri com està per anar en aquesta època des de l´estany de Besiberri? està en bon estat?

Gràcies.

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 10 november 2004 - 21:32

Thursday 4 march 2004 - 21:12
Uei company!

Jo hi vaig estar fa un parell d´anys i era un refugi que estava força bé, lliteres, mantes, taula, electricitat (llum) i la radio d´emergència, ara no sé com deu estar, però crec que si la gent l´ha tractat bé, continua igual de bé!!!
Es més creia que estava malament i em vaig quedar parat de lo bé que estava!!!

Possiblement si mires al llibret veuràs que hi ha un tal Juanito de Juneda (no sóc jo), que ja deu haver pujat als Bessiberris 30 vegades!!!! (quan hi vaig estar jo ja en portava 14!!!!).

Sort i que et vagi molt bé!!!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 4 march 2004 - 21:32
Moltes gràcies!! espero que poguem arribar-hi i trobar lloc!!
Thursday 4 march 2004 - 22:18
A quin et referiexes? .. el de la brecha peyta esta desmantellat... el de la vall de Besiberri es relativament nou
Friday 5 march 2004 - 12:21
el Nou de Besiberri, el de la Vall.
Friday 5 march 2004 - 12:43

http://www.madteam.net/refugis/ficha.php/besiberrinou/

No hi he estat pero pel que he sentit, està força be

Friday 5 march 2004 - 13:13
jo vaig estar al Novembre i estaba molt be hi caben unes 17 o 18 persones, net amb taula i lloc per posar-hi el fogonet , petit maco coqueto.

pere

Wednesday 10 november 2004 - 20:07
hi ha molta neu. està amunt i amagat. per cert, no l´hem trobat
vam sortir de cavallers a la 13.00h, i a les 17.00h quan ja erem gairebé al coll, i amb neu per la cintura, vam ser4 incapassos de trobar-lo. veiem que es feia fosc vam decirdir baixar. si algu sap bé on és que m´ho expliqui

Wednesday 10 november 2004 - 21:32
Sencillament no al vau trobar perque desde Cavallers no es el punt de sortida per anar al refugi, com ja posaven anteriors informacions,el refugi de la bretxa ja no existeix.
Per anar al que hi ha actualment, se surt de la carretera que puja al tunel de Viella.
A part de demanar informacio no costa res mirar un mapa.I evitar posibles accidents.

Salu2 i llegiu una mica mes.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies