La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >¿ quin es el cami d´airoto?

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 7 march 2004 - 12:16:11

¿ quin es el cami d´airoto?

Hoa, una pregunta, de molt petit vaig pujar una vegada al llac per el poble d´Isil, seguint el rierol del llac, i ara llegint una revista de pesca he vist que diuen que el cami s´agafa 3 km. despres d´Alos a mà esquerra hi ha un cami que porta a Barrenos, fins que s´acaba, alli es deixa el cotxe i s´han de seguir les fites fins a dalt, pero en el planell de l´alpina que tinc no surt Barrenos per enlloc. Algu em podria confirmar el lloc per pujar-hi, gracies.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 12 march 2004 - 12:14

Monday 8 march 2004 - 12:54
Hola,

be, l´any passat a l´hivern vam pujar una colla i tambe vam agafar el camí per equivocació pero al baixar ens vam donar conta que continuan el camí bo de baixada (es un camí tipo corriol amb marges de pedra al costat i tot ple d´avellaners , ho recordo perque no hi havia molta neu i uns que anaven amb esquiis a la motxilla els hi va costar mogollon) vas a petar amb un carrer del poble que dona enfront de la esglesia. Ho sigui, pujant per la carretera a ma dreta ten´s l´esglesia  doncs tu has de pujar pel carrer de davant (a ma esquerra).

apa, molta sort i et diria que no oblidessis las raquetes, conto que estara força carregat de neu.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 12 march 2004 - 12:14
Anen airoto 3 camins posibles. 1 desde el poble isil seguint el torrent cuant l´aigua s´amaga sote les pedres seguim per recta fins trobar un llac petit es puja per la esquerra  el cami esta molt seyalitzat. 2 sortint d´isil direccio alos d´isil a dos quilometres un cami a ma esquerra hi ha un cartell que possa barrenos pero es un avis de far 30 anys per perill de barrens alla puges em 4 x4 fins al final del cami aproximadament 3/4 d´ora em cotxe  arribas a un torrent pujes per la dreta seguint el riu trobaras un llac petit pases per la dreta dis a carenar el fonts de la vall i  vista espectacular baixes per la esquerra deixant el llac gran a la dreta pocas fites el refugi no es veu fins cuasi arriban  trobaras el cami que ve de baix d´isil segueixlo i et porta a l refugi 3 desde montgarri paisatges especteculars surt al mapa alpina t´el recomanovinga anims vas al ultim raco verge d´els pirineos fin que els cabr....responsables de les ampliacion de baqueira acabin el lo poc que queda apa siau

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies